Uzak mesafe arkadaşlığı nereye kadar yürür bi süre sonra sıkılır mı insan?

Bir buçuk yıldır uzak mesafeden bir kızla konuşuyorum her şeyimi anlatıyorum o da anlatıyor Belki de anlatmadığı şeyler vardır Bu aralar bana mesafeli ve soğuk davranıyor ikimizin de sevgiliden yana pek şansı yoktur Her sabah birbirimize günaydın mesajları atar hal hatır sorarız gün içinde ama bu aralar ben yazmadıkça yazmıyor aramadıkça aramıyor Dün kendisine müsait olunca seni arayacağım dedim Yarın müsait olurum dedi ama aradığımda Bulaşık yıkıyorum müsait değilim dedi ailen evde mi diye sordum Hayır babam evde dedi ama dün Gün boyu müsait olacağını söylemişti İstanbul'da deprem olduğu gün beni 4 kere görüntülü aramış ama nasılsın iyi misin demek için değil Elinde iş varken zaman geçsin diye imiş sorduğumda eski sevgilisini unutamadığını söyledi Ben de geçmişe bir sünger çekmesini unutmasını söyledim Böyle yaparak arkadaşlarımızı zedelediğini söyledim Sonuçta uzak mesafe arkadaşlığı bizimkisi uyku düzeninin kalmadığını sürekli bir şeyler düşündüğünü söyledi Ben de bana anlat böyle yapma dedim anlatmaya başladı ama şöyle bir şey var hala aynı tavır ve hareketler devam ediyor Ne yapmalıyım?
Uzak mesafe arkadaşlığı nereye kadar yürür bi süre sonra sıkılır mı insan?
Cevapla