Çok kırıldım nasıl bir laf ne düşünürsünüz arkadaşım için?

Özel eğitim öğretmeniyim 4. Sinifim bana hep mezun olunca ne yapacaksın diyordu. Yaklaşık 2 ay önce özel ders vermeye başladım. Dün bana sürekli mezun olunca napacaksın diyen arkadaşıma kanka özel ders veriyorum saati 1100 TL dedim özel gereksinimli bir öğrencim dedim. Kanka seni kandirmiyorlar dimi paranı alacaksın dedi. Evet dedim veriyorlar şu ana kadar 9 ders yaptık dedim. Bana aynen şunu dedi bu parayı veren ailenin işi ne ki veriyor dedim devlet memuru aynen şunu dedi o zaman o aileye çokta sıkıntı olmaz bu para sonra işte kanka ilk isim çok güzel vs dedim görüldü attu
Çok kırıldım nasıl bir laf ne düşünürsünüz arkadaşım için?
Cevapla