1 sene geçmiş hala bana bakıyor kendini masum ve acindiriyor gibi gösteriyor ben o ortamdayken takıntılı şerefsiz yoksunu şey
Bıktım ben de tamamen bıraktım ne hali varsa görsün spora başladım hersey iyi olcak kendimi toparladim ama o hayat nesem pek yok heves meves yok nasıl degirtirimin bunu
https://www.instagram.com/reel/DIwV1_CoYTo/?igsh=MWI1bW1iOXAwdGZjMw==
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Durmadan devam et hayatına bak bir gün unutacaksın
Teşekkür ederim iyi geldi bu
Bide kardeşim ben spor yapan biriydim sporu bıraktım sevmiyormus kaslı kız diye
Ama. Bu spor benim için ne kadar önemliydi , şöyle soyleyim küçüklükten beri dislanma nedenim buydu kızlar tarafından özellikle arkadaş filan da edinemedim skolyoz da var bu şeyler yüzünden kendimi ezikledim hep ama biri vardı o da böyle beni kullandigini anladım uzak mesafeydi spora başladım ben de kilom gidicek ve böyle insanlar değil beni güzel bulunca begenilince daha doğru kişiler olcak diye hayatımda 10kilo verdim sırt agrilarim da azaldi ve begenilme ihtiyacım da öyle özellikle rededilmistim tercih edilen kız da çocuk da zayifti ben de kendimde bunu eksik görüp yine sıkı spor yaptım 3 4 kilo yine verdim hersey harikaydi bu geldi benim bu rededilme zamanima o da böyle yaptı hiç beklemiyordum ve onu masum iyi ve travmatik ailede buyumus cocuk olarak degerlendirmistim ben
Hala aşırı düşünüyosun bunu bırakman lazım hiçbir faydası yok harekete geç tek kurtuluş yolu bu
Ben derdimi anlatmak için yazdım
Birazdan spora ordan da avm ye kafeye gidicem ders çalışmak icin
Harika
Zamanla olcak. Zamana birak. Bi anda her sey mukemmel olmaz olamaz.
1sene geçti aslinda
Gecmiste yikinti coksa o 1 sene yetmez.
Olabilir
Nefret ediyorum ona
Jerseyine sahte goruntusune sahte mi değil mi belli de etmiyor anlamıyorum onu tek bildiğim nefret ediyorum hicbirseyimi ve hicbirseyi haketmiyor o kötü şeyler hariç
7 ay filan arkadaştık duygusal boslugumda yanındaydı rededilmistim ask acısı yaşıyordum o siralar 1 ay da sevgili olduk
Kizlar duygusal bosluk zamaninda hep yanlis kisi ile yola cikar. Ve o yanlis kiside sizden bir harabe yaratir. Sende oldugu gibi. Şu an asla bir baslsngic yapmaya kalkisma. O harabeyi kül edersin. Zamanla her sey rayina oturacak. Bikmadan usanmadan mucadele etmelisin.
Ben onu 2 kez redettim ağladı içti kustu bilmem neler sonra da ilgiyi artirdi ve ona acidim neyapcagimi bilemedim yanında olmak istedim üzgünüm diye sonra da hem ailevi travmamla alakali konu acti sözler verdi ve öptü filan oylece ben de anlamadan sevgili olduk
Seni bayaa manupule etmis.
Etki altina almis. Zor zamaninda etki altina almis. Ama artik kurtulmakta elinde.
Daha neler etti de anlatmiyorum
Ben s@laklik ettim
Konusmak istermisin
Hayır onu hatirlamak istemiyorum
Onu konusalim demedim.
Başkasını bul hayatına devam et
Hoşlandığım biri yok ki
Mutlaka olucak o an hoslanmasanda sana ilgi gösteren biriyle konuş görüş kafanı dağıt biyerlere git arkadaşlık kur iyi gelicek
Arkadaş pek yok bende işte nasıl yaparım acaba neden olmuyor
Burdanda bulabilirsin instadanda arkadaşlık kurabilirsin neden olmasınki ben arkadaşlık yapabilirim istersen
Istemiyorum
Kendini yalnız hissetmektense istemesende birileriyle konuşup vakit geçirmelisin eskileri özlememek için çivi çiviyi söker
Evet olabilir bu
Bugun dışarı çıktım uzun zamandır evimin cevresinden uzaga gitmiyordum avmye gittim yeni geldim eve
Kafede oturdum yolda insanları gördüm filan iyi hisettim
Ve eskiden rahatsız oluyordum şimdi o kadar da olmadığımı sosyal anksiyetemin nebileyim insanlardan urkme veya rahatsız olma utanma mi desem hepsi karışık bi his vardı şimdi çok yok
Kendine yapacağın en güzel iyilik olur dışarı çıkmak gezmek vakit ayırmak ve başkalarıyla konuşmak arkadaşlık kurmak sosyalleşmek hayat zaten kısa kendini üzecek şeyler yapma canım
Benim karşıma bir video çıktı kız kendi isletmesini kurmus üni 4. siniftayken 5 sene filan önce çanta tasarlayip satmis filan
Ben de küçüklükten beri tasarimlarima insanlar hep yapilirdi bileklik resimlerim cizimlerim nebileyim eve meyve alinirdi onun tek kullanimlik kabindan biseyler yapardım küçüktüm daha bileklik yapardım saç lastiklerinden kızlara hediye ederdim şimdi bu video bana Isham verdi ben de yapmak istiyorum
Buna basliycam inşallah bide staj için şimdi gidicem bakalım inşallah beni alırlar
Ama arkadaş sosyalleşmek bende sorun bunu yillardir çözemiyorum umudunu kestim yani çok az bi şey kaldı bende şansım olmadı hiç bu konuda (
Ailem beni fazla eve tikali şekilde büyüttüm markete bile güzelim balık etliyim bilmem ne diye cikarmadilar
1 kez dışarı çıktım arkadaslarla ne güzel girecek biseyim vardı ne de tek çıkmaya izin verdiler erkek kardesinle git dediler redettigimde orspu musun filan diye annem evi yikti bagirdi cagirdi hiç unutmuyorum kiyafette annemin teyzesinin eskilerini verdiler
Şimdi serbest birakti beni ama yine de ben serbest hisedemiyorum tam
Yavaş yavaş ilerliyorum zincirlerimi kiramiyorum
Yanında olucak birine ihtiyacın var birlikte güzel vakit gecirebilecegin anlasabildigin birine illa sevgili olarak değil arkadaş olarak
Yani olabilir de evet bi kız bulmam lazim
Kız erkek farketmez ama güveneceğin erkek daha iyi olur
Ben buna da güvendim böyle oldu erkek ten arkadaş olmaz
Yanlış seçimlerin yüzünden benide suclayamazsın
Seni kim suçladı ki ne alaka bu
Erkekten arkadaş olmaz diyorsun bende erkegimmm
Tamam arkadaş olmak istemiyorum işte ben de suçlama yapmadım bu suçlama değil
Tamm