Vasattan ziyade bizim evin balkonundan küçük ciddiyim bu arada ve yan masadaki kızın ayağıyla ayaklarımız değiyor birbirine ve onlarin muhabbeti tamamen bizim masada resim cekiliyoruz onlarda çıkıyor resimde kaçacak yer yok ahahahahahah ve yan masamdaki kız 180 kilo yani asla kötü bir şey demiyorum ama sıkıştım hep ya ve getirdikleri tatlı buz sadece buzmus
Demedim vallahi demedim asla ama ayağımı atamadım ki orada ne kötü yer orası boğaza bakmasada olur telefondan da bakarım Abbas amcanın pilavcisinin manzarası otoyol mesela
@denizin__dili kankaaa ne güzelmiş mahzun mahzun baktım öyle. şöyle bir yere şıkır şıkır giyinip kutlama için akşam yemeğine beraber gidebileceğim flörtüm/sözlüm/nişanlım/sevgilim/eşim hiç kimsem yokmuş onu fark ettim. ilk cümlelerin şaşırtmadı ama bence asıl önemli olan nereye gittiğin değil, kiminle gittiğin...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
sorun evet
Huqqa ulus 29 oligark chiliai oba cafe hangisi
Visorante mi peninsula mi daha güzel
Eglenme manzara diyorsan vison yemek sakinlik diyorsan penin
Manzara ve mekanın içi önemli boşa gitmemek lazım
O zaman vison anma hafta içi hafta sonu adim atmaya yer yok Trafik ve kalabalik rezervasyon sart araciniz vrsa luks ise rezerveye gerek yok
Kimin boğazı kardesim djdhd
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Eminönü kopru altında ye gitsin shshshshs
Oldu baskaaaa
Aaa Niyeymiskineee
En iyisiiii tepecik djslsklsd
En iyisi benim yaptığım shshshs
Kız başına köprü altına gidilirmi manyak dmdkdk
Hahahaha
Solo mu gittin ne bilim ben
Yanımda erkek yok Abbas amcanın pilavcisi da gittiğim yerden iyidir ayrica dkdkdkdkd
Hahaha Allahımmmmm
Gittiğin yer vasat mı çıktı ne oldu
Vasattan ziyade bizim evin balkonundan küçük ciddiyim bu arada ve yan masadaki kızın ayağıyla ayaklarımız değiyor birbirine ve onlarin muhabbeti tamamen bizim masada resim cekiliyoruz onlarda çıkıyor resimde kaçacak yer yok ahahahahahah ve yan masamdaki kız 180 kilo yani asla kötü bir şey demiyorum ama sıkıştım hep ya ve getirdikleri tatlı buz sadece buzmus
Asla kötü birsey demedin 😂😂
Demedim vallahi demedim asla ama ayağımı atamadım ki orada ne kötü yer orası boğaza bakmasada olur telefondan da bakarım Abbas amcanın pilavcisinin manzarası otoyol mesela
Abbas amca kim ya merak ettim 😂😂
hahahahaha pilavciii
Nerdeymiş bu ya merak ettim yicem 😂😂
peninsula gitmeyin demişti bir arkadaşım
Ciddenmi neden?
Bilmem kendisi otel de çalılıyorum mekanlar hakkında bilgisi olurdu
*otelde çalışıyor
Az çok bilirim buyrun
Visorante mi peninsula mi daha güzel
Ortaköy visorante her daim daha iyi oraya giden kesim biraz daha elit ve plus
Öylemi diyorsun ama çok mu dipdipe
Normalde italyan restorantları ufak olur dipdibe olmaz ama burası biraz iç içe yalnız tavsiyem güzel bir karides yemeniz
Karidesten midem bulanıyor
O zamam pizza söyleyeceksiniz 😅
Pizzada en nefret ettiğim şey
Ahahahahah biz oralardaki heryeri gezdik ikisi kaldı oyuzden
Sakin saatte gidin tavsiyem o zaman
Yoldayız 😂😂🤦🏻♀️
Bir kaç güzel hatıra fotoğrafı çekilmeyi unutmayın 😅😅
Ay o neydi öyle ya
swiss git düşünme
Visorante güzel yerde ünlülerde oraya gidiyordur
Tamam teşekkürler
Sor bakalım.
Visorante mi peninsula mi daha güzel
Benim hayatımı popülizm yönlendiremez. Kendim yaşarım. Lacivert tercihim.
@denizin__dili kankaaa ne güzelmiş mahzun mahzun baktım öyle. şöyle bir yere şıkır şıkır giyinip kutlama için akşam yemeğine beraber gidebileceğim flörtüm/sözlüm/nişanlım/sevgilim/eşim hiç kimsem yokmuş onu fark ettim. ilk cümlelerin şaşırtmadı ama bence asıl önemli olan nereye gittiğin değil, kiminle gittiğin...
@DarkDesire Ben kiminle gideceğimi biliyorum. Sen de biliyorsun ;)
@denizin__dili Bilmiyorum dostum, yeni manitanla tanıştırmadın ki..
@DarkDesire Önce benim tanışmam gerekmez mi? Kimmiş o?
@denizin__dili Ekleyip durduğun kızlardan biri olabilir... Burada yaptığın sakil hareketler hiç yakışmıyor sana..
Sor bakalım
Visorante mi peninsula mi daha güzel
Visorante ortaköyde, temekler ve nanzara iyi, içerisi dar, popo kıça. Arabayla gidersen öperler, parkyeri dertli, peninsula karaköydeki otelin terası olan mıydı
Onu çok net hatırlamıyorum
Evet doğru haklısın nereyi tavsiye edersin peki çok kararsız kaldık
İtalyan yemeğitavsite etmem, hamur işi bence
Akşam yemeğimi olacak, şarap içiyor musunuz, hangi mutfak
Türk okeyse ben lacivert diyorum
Motorla da avrupa yakasından alıyorlardı en son
Sana demiştim
Keşke dinleseydim seni dndkdkdn
Bi daha ki sefere
Hayır yok