Bugünkü dersimizde hocalarımdan biri can sıkıntısını ve yalnız kalmaktan kaçmayı "arkadaş edinerek örtme" ile geçiştiren insanlar olduğunu söyledi. Bir insanın sizinle arkadaş olmak istemesi ve arkadaş olduktan sonra sizinle kurduğu bağın "canım sıkılıyor hadi buluşalım" veya "seni özledim be bir kahve içelim" şeklinde olup olmadığına dikkat ediyor musunuz? Sadece canınız sıkılıyor diye mi arkadaşlarınızla buluşuyorsunuz yoksa sahiden onları özlediğiniz için mi bir araya geliyorsunuz? Mesela birisiyle sırf can sıkıntısını gideren arkadaş olmayı mı tercih edersiniz yoksa birbirini özlediği ve birbiriyle kahve içmeyi gezip tozmayı gerçekten seven 2 insan olduğunuz için mi arkadaş olmak isterdiniz? Konunun başka kötü bir anlama çekilmemesi adına bu şekilde uzun anlatmak zorunda kaldım. Son zamanlarda özellikle insanlar robot gibi "hadi buluşalım canım sıkıldı" diyip arkadaşıyla buluşuyor mesela ama "arkadaşlık" namına hiçbir değeri gerceklestirmiyorlar. Buluşunca "of sıkıldım hava da ne sıcakmış daha çok sıkıldım diyip telefona gömülen instadan kendisine flört arayan kişiler de oluyor" peki sen arkadaşınla neden buluştun gerçekten?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer