ՏҽӀɑʍՏ ⚘️
Kapımı herkese kilitledim ama sen anahtarın yerini biliyorsun

Uuuyy uy 🫠
ՏҽӀɑʍՏ ⚘️
Kapımı herkese kilitledim ama sen anahtarın yerini biliyorsun

Uuuyy uy 🫠
Şimdiki yaşımda başladım diyebilirim, hakkıyla şimdiki yaşımda.. Tabii ki çimentosunu da evvelki yaşlarda adım adım attık lakin şimdiki yaşımda daha çok oturdu, ben çok sevdim şimdiki yaşımı,33 ne güzel geldin bana🎈Benim huzurum yerinde olduktan sonra itin, köpeğin ne dediğinin mahiyeti yok, bazıları beni yendiğini sanıyor ya gülüyorum onların zavallılığına, yahu ben savaşmıyorum ki kendileriyle, savaşmayan kişiyi yenemez hiç kimse, evvelden şöyle bir mallık yapardım, bana kötülük yapmak isteyen sinsiyi gizli gizli takip ederdim, sonra çok sevdiğim yazar Serhat Yabancı Beyefendi ''bakmazsanız görmezsiniz''demişti kendisine yöneltilen bir sual karşısında, ah şu Serhat Yabancı'nın soyadı yabancı lakin duygularımıza hiç yabancı değil , onun yazdığı kitaplar sayesinde, çektiği kişisel gelişim videoları sayesinde ben de kendi duygularıma yabancı olmadım, neyin içinde olduğumu, aslında neyle cebelleştiğimi gördüm , kendimi gördüm , anladım kendimi ve Serhat Yabancı'yı dinledim, kötülüğümü isteyen o İrini, yılanı layık olduğu yerde, layık olduklarıyla bıraktım ve hiçbir şekilde bakmıyorum, görmüyorum, etkiye tepki vermiyorum, hayatımdan attım , fırlattım, bu kadar tepki kâfi, ben sadece sevdiklerimi takip ederim, gayrısı umurumda değil, sinsi fesat yalakaların o pis gözleriyle bakmıyorum kendime, bazılarından midem bulanıyor, midem bulanarak, tiksinerek, saygı duymayacak izliyorum onların zavallılıklarını, nasıl kendilerini küçük düşürüp küçücük kalıyorlar, ben haysiyetli kişileri ciddiye alırım, kendi nefsine hakim olanları değil , düşmanı da olsa bir kişiyi bütünüyle değerlendirenleri ciddiye alırım, ben de kötülükler yaptım, bel altı vurdum , haksısızım, günahkarım lakin beni bu hale onlar getirdi, tabii ki bu durum beni haklı kılmıyor, kılmaz lakin aynı hatayı yapıp üstelik cahilliğinden de değil , aynı hayatı , benzerini belki de daha fenasını yapıp beni eleştiren pislikler var , ben nasıl böyle b. okları ciddiye alayım ki, gücünün yetmediği kişiye kin tutmamayı tercih eden yalakaları ciddiye alamam, it ürür kervan yürür, ben kendimle hesaplaştım, kendimi anladım, kendime kızdım, kimse beni benim gibi tanıyamaz, çünkü ben kendimi tanımak için çok uğraştım, ancak kalp gözüyle bakan, adaletli, empati yapan, tarafsız değerlendiren kişiler beni anlar, pis gözlerle bakan da beni günah keçisi ilan eder, sahiden kötü birisi olsam da günah keçisi ilan etseler kabul de, şunu içtenlikle söylüyorum ki ben kötü bir insan değilim , kim bana nasıl bakıyorsa kurban olduğum Rabbim de o kişiye öyle baksın, ben kendimi biliyorum ya bu bana yetiyor, kapatırım kapımı, hayatıma almam, numarasını silerim, barışmam, hayatıma bakarım, hayatımı yaşarım, kukla ve manipüle edilen zavallı kişileri önemsemek yerine ya onlara acırım ya da tiksinirim, ağzı olan herkes konuşur, ben bu hayatı bahtiyar tamamlamak istiyorum, çünkü hayat çok güzel ve benim de kendimi üzmeye kuklalar, yalakalar, ikiyüzlüler için üzmeye hiç niyetim yok doğrusu☺️
İnsanların lafını takmamaya tam olarak ne zaman başladım bilmiyorum ama canımın gerçekten çok yandığı bir dönemde oldu bu.
Herkesin lafı vardı ama kimse yanımda yoktu.
O zaman dedim ki benim canım yanarken susanların şimdi konuşmaya hakkı yok. Sonra yavaş yavaş umursamamaya başladım.
Hâlâ bazen takılıyorum ama artık onların sesinden çok kendi iç sesimi dinlemeyi seçiyorum. Rahatlatıyor insanı:)
Son 4 yıldır diyelim garanti olsun
😅 oldu
Ben İrem, Çanakkale’de yaşayan, gözlemci ve lafını sakınmayan biriyim. İnsanların ne dediği, laf kalabalığı yaptığı anlarda kendini yitirme, çünkü senin hayatının direksiyonunu sen tutuyorsun. Lafını takmamaya başladığın an, aslında kendi değerini anladığın andır; o anahtar senin, başkaları değil. O yüzden savaşacaksan önce kendinle savaşmayı öğren, dışarıdaki gürültüye değil. Kalbini koru, dış sesleri sustur. 🌹🗝️
Cevap
37Cevap
Geç yaşta başladım maalesef gençliğimde az biraz umursardım bu durumları
Kişiye bağlı hala taktığım durumlar oluyor
Tamam 😅
Daha yeni sayılır 1-2 ay oldu gibi
"Benim için savaşacaktın, benimle savaştın mal" kısmına kesinlikle katılıyorum 😁
Ailem ve sevdiğim insan hariç diğerlerinin söylediği lâfları hiç takmadım, takmam da. Ama iş sevdiğim insanın lâflarına gelince yazdığı cümlede virgülü koyduğu yere bile dikkât eder takılabilirim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Söz çok iyiydi illa bir yere yapıştırdım ben de djdj
Ciddiye aldıklarım ve almadıklarım diye 2'ye ayrılıyor. Ciddiye aldıkları mı takarım.
İnsanlar kadar mahluk bir şey yoktur, inanki, cehennem zebaniler gibiler. İt ürür kervan yürür diyorum.
Doğru söze ne denir..
Uzun zamandır yaptığım bir şey aslında bu. Ama her söze her yapılana da göz yumamıyor insan maalesef😔
Bir zaman sonra her söze de susmayı öğreniyorsun
Belki ben de öğrenirim.
Son 10 yıldır ufak tefek şeylere takılmak yerine daha ciddi şeylere odaklanamıyorum.
Odaklanıyorum.
Tamam 🙄
Keyfiniz yerinde mi?
Gayet yerinde
Çok şükür
🙄
Aşık oldum ya 3 yıl acı çektim kızda beni kaale almadı işte orada başladım
Kız mı
Kız kaale almadı
Sen kız değilmisin ya da lez misin
Doğru konuş ne alaka
Bir kız arkadaşıma değer verdim inanmanı beklemiyordum zaten
Bilmem insan takmiyorum desem de arada bir içine oturan şeyler oluyor
Olur arada öyle de, belli bir yaştan sonra içine oturan hiçbir şey kalmayacak
Kalmasın hiç.. kalmaması çok daha güzel olur. O yaşları özlemle ve hasretle bekliyorum.
16 yasimdan beridir
Genelde kimseyi takmıyorum ama bazen köstek oluyorlar. Beni çevremdeki insanlara karşı küçük düşürmeye çabalıyorlar. Hal böyle olunca doğduklarına pişman ediyorum.
Hayatin bana ait oldugunu farkedince. Her konuda yorum yapsalarda sonuclarina tek basina ben katlaninca
Çok iyi..
Ben bunu zaten çoktan yapıyordum ki eğer insanların lafın sözünü taksaydın Ben şu an çok farklı bir yerde olurdum 😂😂😂
Ben ne yaparsam yapayım onlar konuşmaya devam etti.
El iyisi olmayı bıraktığımda takmamaya başladım.
Kendimi o olgunluğa darbe yiye yiye getirdim, artık ilk izlenimim neyse ona göre hayatıma sokarım veya sokmam.
Yoo ben takarım karşılığınıda veririm. Rol değişip ben ağzıma geleni söyleyeyim onlar takmasın o zaman🤔
Baktım saçma saçma düşünüp gerçek sanıp sonrada yargılıyorlar kendince bende takmamaya başladım. Çok oldu.
Bu yaşta onu çokdan ögrenmiş olman gerek.
Tabiiki dediginide ülkemizde yüzde yğz yapmak mümkün degil ama nekadar çok, okadar iyi
Çok uzun zamandan beri. İnsanlar çok dengesiz.
Ergenliği atlattığımdan beri takmıyorum olgunlaştıkça fark ediliyor çok da önemli olmadığı
20 li yaşlarda.
Paramı kazanıp yolumu çizmeye başladığımda.
2-3 yıl falan oldu bir aydınlanma yaşadım
Genel olarak insanları dinleyip kendi bildiğimi yapardım zaten
Oynamaya çalıştıkları kişilik olmadıklarını farkına vardığımdan beri 🫣🫣
Kimsenin düşüncesini kontrol edemeyeceğimi anladığımda.
10 sene olmuştur. Bir lafa bakarım laf mı diye, bir söyleyene bakarım adam mı diye
Biraz yaş ilerleyince o kadar da önemli değil ya diyorsun
Yakın çevrem harici söylenilenlere takmam. Alacağımı alırım ama modumu düşürmez.
Hatırlamayacağım kadar uzun süre oldu diyelim
Bu yıl çünkü insanları değiştiremezsin sessizce oturan birisini bile yargılarlar
Kalbim ilk kırıldığında başladım. Ondan sonra kim ne demiş umurumda olmadı.
Oldum olası takmadım gıcık biriyim o konuda 😄
Heralde daha ilkokulda başladım. Kim ne konusursa konussun çokta tın diye...
Son birkaç yıldır daha bağımsız şekilde hareket etmeye başladım.
Selam,
Ben çok önceden başladım desem de bazen takıyorum, içime yer ediyor.
Kendime güvendiğimiz beri
Tebrikler ✌️
Çok geç 30 dan sonra 😄
Her şeyin takır takır yerine oturduğu yaşlar işte
Annem kanser olduğunda
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.
Belirli bir olgunluk seviyesine ulaşınca takmamaya başlarsınız.
Ben genellikle takmam sadece birşeyleri beceremediğim zaman kendime kızıyorum
İşsizlik ya da yalnızlık böyle bir şey galiba.
Başıma çok kötü şeyler geldiğinde yanımda olmadıklarını zaman.
Hala takıyorum öğrenemedim bu köpekleri takmamayı
Acilen öğren
Daha baslayamadim maalesef 😂😂
Takmıyorum deger verdiğim biri olmadıkca.
Annemin rahminden çıktığımdan beri
Çok oldu yaş ozaman 16 idi.😄
Aralıktan beri glow up geçiriyorum
Bu günü sayarsak 121 gün olmuş
Hep takıyorum bunu bırakamam
3-4 sene önce herhalde
İnsanlara olan saygımı kaybettiğim gün
Hmm yaklaşık 4 sene önce
Özgüven inşa ettiğimde
Yapımda hep vardı benim az biraz.
Bir süre önceydi tam hatırlamıyorum ki
Çoktaan beri beriiiii...
Hayatın çok kısa olduğunu anladığım zaman 😊
yeni yeni takmamaya başladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?