Karanlıklar Lordu, Lutihonka'nın en kudretli dağları olan, Negopolis'in zirvelerine inşa etmişti şatosunu. Bu dağlar, etrafını sarıp sarmalayan lanetli ormanlarla çevrilmiş, üzerini bir sis tabakası kaplamıştı. Uğursuz fısıltılarla dolu bir bölgeydi. Negopolis Dağları'na yaklaşan her canlı, karanlık bir tehdit hisseder, bu kadim yerin huzursuzluğundan korkarak geri çekilirdi.
-
İmparator Diaboli, halkı tarafından saygı duyulmasına rağmen, bir o kadar da korkulan bir şeytandı. O, halkına her zaman adil davranır ama gerektiğinde, insanları birer gölgeye dönüştürür ve hizmetkârlarını beslerdi.
Şato, devasa taş duvarlarla ve iblislerin büyüleriyle korunuyordu. İçinde hiçbir canlı bulunmuyor, sadece şeytani ruhlar ve yaratıklar, yeri göğü saran kudretli efendilerine hizmet ediyordu. İmparator Diaboli, halkıyla yalnızca elçiler aracılığıyla iletişim kurardı. Şatosunun yüksek kulelerinden, alevli asasının ışığıyla halkını izlerdi. Templum Daemonis Aeterni, "Ebedi Şeytan'ın Tapınağı" adıyla bilinen bu görkemli şato, karanlığın kaynağıydı.
Karanlıklar Efendisi
Negopolis Dağları'na yaklaşan her bir yolcu, lanetli ormanların içine adım attığında geri dönemezdi. Zamanla kaybolurlar ya da daha kötüsü, şeytani ruhlara yem olurlardı. Ölenlerin ruhları ormandan ayrılamaz, şeytani ruhlara katılırlardı. Halk, bu kadim lanetin gücüne karşı boyun eğmişti...
Devam edecek... (Belki de etmez. Bilemedim şimdi.😅)