İnsanları birbirine düşürme fanteziniz var mı?

Ben meselemi hallettim🌸 Benim arkamdan konuşup kavga çıkarmak isteyen üyeler var sanırım. maalesef kavga etmeyi sevmiyorum. Çözüm odaklı ve nezaketli olmayı seçiyorum bilginize 🌸

İnsanları birbirine düşürme fanteziniz var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Sizi; probleminiz olan kişi ve kişilerle birbirinize düşürmek isteyenlere yapabileceğiniz en güzel şey "meselemi hallettim" diyip uzaktan seyretmek her zaman uzakta durmak. Kaostan beslenen, telefonu elinden düşürmeyip çekirdek çitleyerek kendilerine heyecan yaratmak isteyen insanlar da var ve bu insanlara istedikleri şeyi hiçbir zaman vermeyin. Sizin göstereceğiniz nezaket dedikodu yapmak isteyenleri her zaman pişman eder🌸🕊
Güncellemeler
1 yıl
@Sosyetic_Shegill her zaman insanların barışmasına yardım eden, nezaketli duruşun saygın ve sevgin için teşekkür ediyorum. 🌸🕊
İnsanları birbirine düşürme fanteziniz var mı?
Cevapla