Üstüne düşdüm diye mi düşmanlık yapıyom ortağına he roooz kafası yiyim senin o güzel kafanı. Saldırın bakim neymiş sanki gün sonunda kim kime neyi ödetiyo gösteririz anam 🤣
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yeni mekan açtım arkadaşlar🤭kimler gelecek bir hayırlı olsun alırım? ilk hesaplar Melikeden rahat olunnnnn🤭?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
@melankolikmelaike batırdım seni bittin sen. Ne var ne yok yiyeceğim :D
Saldırınnnn 🤭🤭🤭
Bi şey yok bi şey yok büskivitlen çay var
@melankolikMelaike sen öyle san battın
Üstüne düşdüm diye mi düşmanlık yapıyom ortağına he roooz kafası yiyim senin o güzel kafanı. Saldırın bakim neymiş sanki gün sonunda kim kime neyi ödetiyo gösteririz anam 🤣
Yok beee canım sıkılıyor meloooo bak bana hırs yapıb şimdi türlü işler içine girme en son sen koca g. tlu çıktın ona göre 😂😂😂😂
Ama şimdi kamerayı senin açından çeksek sen de koca dötlü çıkacaktın nasol olcak
Taytım görünsün diye ısrar ettin kameramanaa ondan öyle oldu
Madem ilk hesabı ödeyen var sana destek için uğrayacağım 💵 🤑 nerede beleş oraya yerleş 😂😂
Goruntuyu internetten çalmışın kral yalan konuşmaya utanmiyon mu
Sen sus timsah yüzlü aslan
😎
Güzel mekan burdaki bazıları ahıra soksan da düzelmez 🤔🤣
Ahırdan artık ne bulup yiyeceksek , ot severim de o kadar da diiil
Kendin kes kendin pisir kendin ye galiba konsept
en kısa zamanda dingonun ahırı mekanına geliyoruzz topluca
Hayırlı olsun 😂
@melankolikmelaike bak kim gelmişşş karşıla hemennnn
😂😂
Yanına, da ringo ringo şişeler açarsan daha iyi iş yaparsın;d
Kapıdan mı girelim bacadan mı? 😂
Sana her yer serbestttt totillaaa
Oyyyş😍🤗🌸
Güzel mekan iş yapar 😂
@melankolikmelaike eli boş gelmiş baksanaa melo
🫣
Kayıp eşekler burada mı kız 😂
Hemmen geliyoz @melankolikMelaike 😂
Gel de çay servisine yardım ed yetişemiyom semoy
Oldu efendum
Hayırlı olsun güzel isim
Hayırlı işler.
Kimin ahı rını aldinizda battı
Burdakilerin Dingolara uygun olmuş sjshjdsjshhr
Umarım her şey yolunda gider
Mekan ateş ediyor
İsmine koptum 🤣
Ben gelirim
Ben gelmem