Kendi iç dünyamda bazı olup bitenleri anlayamıyorum?

Geçmiş zamanlarda kendime karşı haksızlıklar yapmıştım ve bu beni yoğun hayal kırıklığına ve özgüven sorunlarına ittmişti. Gün geçtikce kendimi toparlamaya çalıştım, ama ara sıra "Kaybolmuşluk" hissi yine beliriyor.

İçimde bir şey yapmaya istek yok sanki veya bir tür tembelik var. Bir şeyleri yaparken çabuk bitsin istiyorum. Eskiden böyle değildim yaptığım her küçük işten zevk alıyordum. Bu duruma gelmeme kendime karşı yaptıklarım olabilir mi?

Bir şey var ama ben durumu çözemiyorum, bazen çok uzun süre dalıyorum bazen sanki yüseysel düşünüyorum, eskiden olduğum gibi bir şeyleri daha derinlemesine düşünmüyorum, boş ver kafasımdayım.

Kendi iç dünyamda bazı olup bitenleri anlayamıyorum?
Cevapla