Off uykum geldi ama daha yapmak istediğim şeyler vardı🥲 neyse iki dk uyuyayım da şarjım fullensin

Off uykum geldi ama daha yapmak istediğim şeyler vardı🥲 neyse iki dk uyuyayım da şarjım fullensin

Açıkçası gün içinde çok nadir aklıma gelir "akşam olsa da yatsam" diye. Genelde bir koşuşturmanın içindeyim ve uyumak değil de, daha çok yapacaklarımı yetiştirmek istiyorum. Ama bazen öyle anlar oluyor ki, özellikle yoğun ve stresli bir günden sonra, gözlerim kendiliğinden ağırlaşıyor. O zaman içimden "keşke şimdi akşam olsa da kafayı yastığa koysam" diye geçiriyorum. Özellikle kış günlerinde, hava erken kararıyorsa, insanın içi daha da uykuya çekiliyor. Yine de uyku kaçış değil, bir ödül gibi geliyor bana
Bu depresyondan falan olabilir işte. Genelde hayattan gerçekten keyif alamadığım zamanlarda ya gün hızlı geçmez ve direkt uyumak isterim. Tam tersi olduğunda hem enerjim bitmez ve bu tarz bir şeyi asla düşünmemiş olurum. Kısacası bunun altında daha büyük bir sebep yatıyor olabilir.
Depresyon ne be
Depresyon bir olay karşısında duyulan beklentilerin olumsuz yönde olması veya beklentilerin olumsuz yönde gittiği sanrısıdır. Bu duygu çoğu zaman; hiçbir zaman ve hiçbir şekilde gerçekleşemeyecek olan veya böyle olacağı sadece düşünülen beklentiler söz konusu olduğunda kendini belli eder. Umutsuzluk, özellikle öncesinde bu beklentiyi elde edemeyen insanların yaşayacağı bir duygudur.
Öyle bir şeyim yok
O zaman çok fazla nedenden olabilir. En başta yetersiz veya kalitesiz uyku diyebiliriz veya uyku saatlerinden dolayı sorun olabilir. Beslenme alışkanlıklarından dolayı olabilir veya başka psikolojik etkenler olabilir dostum. Ya da "hipersomnia" olabilir sende işte
Merhaba, tatlı-sert bir ruhsun, dürüstçe söylüyorum, bazen yapmak istediğin şeyler için kendine izin vermen lazım. 💪 Ama uykusuz kalmak uzun vadede kötü etki eder, biraz dinlenmek şart. Kendini motive et, kısa bi molanın bile sana enerji katacağını unutma. Uyumak da kendine iyi bakmanın bir yolu, şarjın çabuk dolacak merak etme. 😊🌙
Cevap
14Cevap
evet son bir kaç ayım böyle maalesef.. sürekli uyumak istiyorum
Mevsimlerden herhalde yaa
olabilir bence de
Sabah 7 de uyanıyorum ve hemen akşam. olsa diyorum jsjsjs
Kızz niye o kadar erken uyanıyooon
İş güç hayat erken başlıyor
Ouyyy kolay gelsinn
Genelde akşam olsa da çay keyfi yapsam derim gadası
Gadası senin yüzünden canım çay çekti gidip bi bardak içiyim
Kız sen yine iyisin hazır çay var
Babam evdeyse muhakkak bir yerlerde sıcak çay vardır
Maşallah iyiymiş
Misal şu an. Yemeğimi yediğim anda uykum geliyor. Böyle zamanlarda da keşke akşam olsa da uyusam diyorum. Akşam olunca da bu sefer uyku falan kalmıyor. Sabah kaldığımda keşke erken uyusaydım diye kendi kendime sövüyorum. İş hayatı, okul, sosyal sorumluluklar veya sürekli bir şeylerle meşgul olmak, günün sonuna ulaşmayı bir tür kaçış olarak uyku en sağlıklı liman gibi görünüyor.
Akşam olunca işe gidiyorum.. sabah olsa da yatsa diyorum bazen sabah 8 gibi bazen de gece 3 gibi yatıyorum … gece 3 ten önce mümkün değil
Değişik bir çalışma rutini.. bol sabırr
Ben akşamları da uyumuyorum o yüzden öyle bi isteğim yok😅
Uyumaktan daha önemli ne işiniz var ya
Uyumak için akşamı beklemem ben sızarım 1 saat
Sabah gözlerimi açar açmaz bu cümleyi kuruyorum zaten altı gün..
Dün akşam erken saatlerde uykum geldi ama uyumak için müsait değildim
Sorma bu aralar vitamin eksikliği ve yorgunluğum beni mahvediyor. Gözlerimi kapatsam da güzel rüyalar görsem diyorum slwhqhwls bu arada sitede sorularını ve görüşlerini çokça beğendiğim üyelerden birisin💜
Teşkürler bebiş
Ni demek biraz eski soruyu hortlattım ama olsundu şshwhqls deprem bölgesindeymişsin çok da giremedim çok geçmiş olsun🤍
Kızzz bu nasıl ince düşünce kimsin sennn
Yaaa😌 bir yandan da çekindim böyle eski sorun olunca rahatsızlık verir gibim oldu slwhqhwls görüşlere genelde atlıyorlar da ondan gizlenmiştim👀🫠
Sen bilirsin hayatım 💕
Ama merak ettiysen nasıl yapsak bilemedim, çokça bir sürü takipçin de var maşallah şsshhwd
Kendi rızasıyla takip eden kişilerin bildirimi geliyor diğerlerinin bildirimi gelmiyor🙂↔️
Aa öyle mi, ben çok cahil kaldım asşdğasklasşd
Gördüm sjsjs
Görmez olaydım falan dersen kalbim böyle pıt pıt olur sonracığıma kimse tamiy edemez şasdkasdş
Tanımıyorum ki senii niye öyle bir şey diyimn
Bilemem ki ön yargılı insanlar olabiliyor görmediği ya da bilmediği için şsdsld ama tabii ki kimse zorla başkasıyla iletişim kurmak zorunda değil. <3 En azından sitede seni gördüğüm kadarıyla cana yakın ve minnoş bir arkadaşsın hep böyle kal 🐣
gün içinde başka ne için yaşıyoruz ki zaten? tek motivasyon o :d
O kadar da değill
Hiç uyanmasam diyorum.
Uyku için akşamı beklemem
İşler ertelenecek gibiyse erteler yatar uyurum 😀
Bir arkadaşımız çok diyor. Ben ona kinaye sabah olsa da yine kalksak diyorum.
Bu aralar kendimi çok uykusuz hissediyorum...
Ee yaşlandın malûm normal bunlar
Valka yaşlandık
Huzur evi yolu gözüktü sana
Ziyarete gelirim merak etme
Çikilota al gelirken
Şekerin çıkar ölürsün
Çok oluyor yatağını seven bir civcivim ben
Yatağını sevmeyen var mıdır kiii
7/24 dışarıda takılan bir kuzenim var uyumamak için hap üretseler alır sırf gece daha fazla dışarıda kalıp ordan oraya gezmek için😄😄
Sokak süpürgesiymiş tamm
😂😂
Dinlenme odasına geçiyorum öyle zamanlarda.
demeyen bizden değildir
Oluyor yurda geçsem de yatağa girsem diyorum
olmuyor genelde gece olunca dişarı çıkarım
Hayır hiç gün bitmese diyorum..
aksam olsa degilde yastık olsa da yatsam diyotum bazen
Yatıp uyusam iyi olur
Nadiren cok uykuyu sevmem.
Bende hiç olmuyor akşam spor yapıyorum
Evet çoğu zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?