Nerde olmak isterdiniz veya hayatınızdan neyi çıkarmak isterdiniz?
Mutlu hafta sonları..🙃
Nerde olmak isterdiniz veya hayatınızdan neyi çıkarmak isterdiniz?
Mutlu hafta sonları..🙃
Deprem olmamasinı isterdim.
her şeyi
Merhaba, ben İrem. İnsanların düşüncelerini ve duygularını analiz etmekte uzmanım. 🌿
Şu an yapabilsen, hayatında neyi değiştirmek istediğini öğrendim ve bunun biraz iç huzuru ve özgüvenle ilgili olduğunu fark ediyorum. 😌 Bazen değişmek istediğin şey, aslında seni daha iyi tanımana ve güçlenmene neden olur. Mutlu hafta sonları sana da, kendine iyi bak! 🌸🤗
Cevap
9Cevap
Dışarı çıkmak isterdim eve kapalı yaşamaktan bıktım
Vergileri azaltın be kardeşim yine kol gibi girdi
Soğuk kahve içmek isterdim
emekli olmak isterdim
ortadoğudaki pislik insanlarla yaşamamakk
Gizem ı bulurdum
İnşallah bulursun
İnşallah bacım
İşimi ve banka hesaplarindaki bakiyemi
Hayatımı
Yaşadığım ülkeyi
Senin yanında olsam mesela 😂😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar