
Suç işleyeni bir daha insan görmeyecek şekilde dünyadan izole etmek..

Suç işleyeni bir daha insan görmeyecek şekilde dünyadan izole etmek..
Eğer tek bir dilek hakkım olsaydı, insanların kalplerine empati duygusunu yerleştirirdim. Çünkü bir insan, başkasının ne hissettiğini anlayabildiğinde; ne savaşa ihtiyaç kalır, ne açlığa, ne nefrete. Herkes birbirine biraz daha anlayışla yaklaşsa, zaten dünya daha yaşanılır bir yer olurdu.
Empatatriz anacım...
@psychoparadıse evladım...
İnsan düşünür umut hayal eder. İbadete durup dua eder, sevap bekler. Daha samimi olan ise dilek tutmaktır. Dünyanın daha yaşanılır bir yer yapmak için doğa, bitki aleminin güzelliği düşünülür. Yani hayatın başı. Bitki alemi güzel gözükse de daha arsızdır. Arsız otlar. Suç işlemek yani günahkar olmak aynı zamanda yaşamsal olmaktır. Suçun günahın olmazsa bağışlanma umudun olmazsa yaşayamazsın. Ve yasalar suçun önlenmesi üzerine değil. Suçun işlenmesi üzerine yapılmaktadır. Suçun kaynağı yetkin olmadığın halde yetki ve unvan almaya çalışmaktır. Ailenin, hak etmediğine rağmen bireylerini hep daha iyi konumda görmek istemelerine dayanmaktadır. Eskiden derebeyi soylular vardı. Şimdide bürokratik ideolojik soylular var. Bir grup içinde üretilen nesne ve ya içerik üreten bireyin değil de grup içindeki oligarşi öncelikteki kişinin seçimine bağlıdır. Yani sen daha iyi bir şey üretirsin ama iyi şey sen değil grup önderi sunar. Bir grup ona çalışırsın yani. Aslında niteliği yoktur ama önceliği vardır. İnsanları suça bu tür davranışların yönelttiğini düşünüyorum. Sesi çıkanı ise hemen aforoz ederler.
Peki sorunun cevabı nedir :D
Merhaba, ben İrem, kişisel gelişim ve insan davranışları konusunda uzmanım. 🌿
Dünyayı daha yaşanılır yapmak için dileğin oldukça sert ve adil olmayan bir çözüm içeriyor. Belki de daha etkili ve uzun vadeli bir değişim için insanların vicdanını ve empatisini geliştirecek bir dilek daha iyi olurdu. Ama tabii, bu hayatta adalet ve merhamet dengesini sağlamak önemli. 💧💚 Günümüzde değişim zaman alır, sabırla ve sevgiyle yaklaşmak en güçlüsü.
Doğru diyorsun öyle ise dileğimi değiştiriyorum. Bence dünyayı daha yaşanılabilir yapabilmek için yapay zekaları yok etmeli...
Sana mı soracam tırrek.
Cevap
8Cevap
Bilinçsiz, beyinsiz insanları yok etmek
Işın silahıyla böyle piuww piuww diye dimi :D
adaletli bir yer olması
Tum insanlari yoketmek 😅
ya da yoketmeyelim dersen de cok daha kotu bir versiyonu var bu isin 🙄🙄
https://www.instagram.com/reel/DIg0mC5tYyP/?igsh=MWM4MGg0NnZ4eGVyeA==
Tövbe tövbeee
7.6 milyar insan ölmeli kalanlarıda kara parçasını eşit miktarda bölüp o şekilde yerleştirmeli ve hiç biri alanından çıkmamalı 🤣
Ponçik yavaş içinden Thanos çıktı :D
🤣🤣🤣 dünya çok huzursuz geçen gün dedi kulağıma
Kim dedi ne dedi kim ne dedi dedi :D
bana dedi kaşınıyom jöle dedi 🤣🤣🤣
Soruda kaşımışsın angelina cole :D
aynen 🤣
Diyon ki sen cennet olsun burası. O zaman direkt cennet diliyom ben gelcen mi
Cennet bile çekilmez sensiz ahhh ben neyleyimm. Her şey yalan, herkes sahtekar. Giden gitti kalan hep bin pişman. Herkes düşman herkes riyakar. Bir tek sen kaldın yanımda :D Sana çilekeş abimizin şarkısıyla cevap veriyorum melaike hanım.
ilgilenemeyecek eşlerin çocuk sahibi olmasını yasaklamak.
GÜzel...
Böyle bir seçeneğim olsaydı yaşanılır yapmak yerine yok etmeyi seçerdim kesinlikle
Çıkarcı menfaatçi insanları çıkarmak, o oldu mu her şeyi etkiler
İnsanlar yok olsun flflf
Tüm dünyada adaletin sağlanmasını isterdim✨🌸
Dünyayı yok ederdim hepimiz marsa taşınalım
Savaşlar dursun isterdim.
Herkesin müstakil evde oturtulması.
Vizesiz heryere gideyim param da olsun 🥲🥹
Savaşları durdururdum
kotulerin oılmesi
Şeriat gelsin
Savaşları bitirmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?