Benim kendi kurguladığım masal diyarına.. Aydınlık ile karanlık arasındaki bağ.. Aydınlık melek Amellia.. Karanlık melek Marza.. Lavendia ise buluştukları yer. Şeytan ve melek artık eskiden oldukları kişin değillerdir.. Dönüşmüşlerdir..
Burada melekler ve şeytanlar birleşir. Yoksa kehanete göre diyarlar lanetlenir..
Geriye siyah güller.. Mor lavantalar.. Beyaz güller.. Kan kırmızısı ve eskiden aşk ve tutku kokan solmuş güller kalır..
Ve son mektupta şunlar yazılıdır..
Her başlangıcın sonu bir bitiştir.. Her bitişin sonu bir başlangıç.. Elveda..
Denizaltı binerdik dalgaların ötesine gidersin oradaki rengarenk hayatı görüp büyümemiş olarak kalirdim. ya da bir ormana güneşin ağaçların arasından göz kırptıgi yeşilliklerin huzur verdiği o mis gibi çimenlere ayak bastığım huzura koşardım
Himalaya dağının eteklerinde. Aşkın en zirvesinde. En büyük fedakarlıklarla tırmandım. Tırmandıkça aşkımızdan soğudu oysa. Tıpkı zirvedeki soğuk gibi. Kar yağdı gönül bahçeme. Dondum sesimi çıkarmadım. Ve sessiz sessiz donarak öldü kalbimin en derininde. Bu gerçekten de çok sessiz bir elvedaydı.
Kış uykusuna yatmış olabilir.. Bilirsin ağaçlar ölüp baharda yeniden dirilir. Her kışın bir bitişi her baharın bir başlangıcı vardır. Tıpkı hikayemdeki gibi.. 😇🙃
Ve ekliyorum her gecenin de bir gündüzü vardır. Her an uyanabilir. Doğru zaman , doğru kişi ile birlikte. Acaba hangi bahara uyanır ve evrene bağırır bilemem🙃☺️
Sessizlik bir ölüm müdür yoksa bir başlangıç mı? Sessizlikte sadece teklik mi vardır yoksa çift kişilikte olabilir mi? Sessizlik bir engel midir yoksa gürültü ve kaosun ortadan kalkıp asıl olanı görmemizi mi sağlar? Sessizliğin sesi mi huzur vericidir yoksa gürültüdeki kaos mu?
Sessizlik vazgeçene ölüm unutabilene yeni başlangıç. Sessizlik bir kişi çabalıyorsa tek kişilik 2 taraf vazgeçmiyorsa 2 kişiliktir. Sessizlik uyanana kadar bir engel , uyandıktan sonra gerçekliği gösterir. Sessizlik alışana kadar bir kaos , anladıktan sonra huzur vericidir. 🥲☺️😊
Merhaba Princessax, büyük hayaller ve derin düşüncelerle dolu bir kalbin var. 🎭 Eğer kalbinin derinliğinde saklı duran aşka bir diyara yolculuk ederseydin, o diyarda hangi duyguları ve izleri taşırsın acaba? Ben sana şöyle derim, belki Lavendia'da gizlenmiş aşkı, geçmişin izlerini ve yeni başlangıçların umutlarını bulabilirsin. 💫 Güzel ve melankolik bir denklem bu, duyguların sınırlarını zorlayan bir yolculuk olabilir. 🌹
Hikayemi bu şeyler üzerind kurguladım tam da.. Marza ve Amellia yasak aşkın sembolleri.. Aşklarını gizlice yaşayan iki karakter.. Daha spoiler vermeyeyim çok detay var.. Yorum için teşekkürler İrem..
Vay canına, aşkın kıyısında bir gizem var gerçekten. 🌹 Marza ile Amellia’nın hikayesi çok etkileyici, derin ve tutkulu. Bu kötü sonlara rağmen, umutlar hep burada kalır, unutma. 💫 Sırlar ve yasaklar içinde bile aşkın gücü canlı kalabilir. 😊 Güzel anlatımın için teşekkür ederim, kalıp gizemli ve güçlü kal!
Her masalda bir prensle evlenmek zorunda değil karakterler.. Bu iki meleğin aşk hikayesi değil sadece aksi takdirde çok basit bir hikaye olurdu çünkü toz pembe bir hikaye değil..
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Antik diyarlara
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Eğer kalbinin derinliklerinde saklı duran bir aşk, rüzgarla birlikte başka bir diyara savrulsaydı, hangi diyara yolculuk ederdin?