İyi insanlar neden hep kaybeden taraf olmak zorunda?

Her türlü kötülüğü yapip her haltı yemiş insanlar iyilere denk gelince onlarında hayatını mahvedip gidiyorlar siz her türlü iyiliği yaparsınız zor zamanlarınızda koşarsınız olan yine iyilere oluyor kötü olupta iyi bir insanla birlikte olan var mı siz veya çevrenizde

İyi insanlar neden hep kaybeden taraf olmak zorunda?
Cevapla