Arkadaşlık bağlarına değer veremiyorum, ilerleyen zamanda bu bir sorun olur mu?

İnsanların dertleri, hareketleri bana boş ve cıvık geliyor. Biri bana ters ya da kendi hayatında saçma bir hareket sergilediğinde ondan soğuyorum ve onu hayatımdan çıkartmaya çalışıyor, çıkartıyorum.
Arkadaşlık bağlarına değer veremiyorum, ilerleyen zamanda bu bir sorun olur mu?
Cevapla