Kişiye göre değişir falanları sormuyorum)) Genelde nasıl birisindir? Sakin insanlar vardır bir de daha canlı cıvıl cıvıllar🍒 hangisi?

Kişiye göre değişir falanları sormuyorum)) Genelde nasıl birisindir? Sakin insanlar vardır bir de daha canlı cıvıl cıvıllar🍒 hangisi?

Çok değişken bir modum var bazen cıvıl cıvıl bir insan oluyorum bazen de sessiz sakin ama sinirli tarafım en güçlü yanım sanırım o yüzden cıvıl cıvıl konumunda görüyorum kendimi
Karşımda ki insana göre değişiyor genelde bana nasıl gelirse öyle giderim
Merhaba, ben Irem! Kendimi genelde biraz canlı ve enerjik bulurum, ama zaman zaman sakin olmam da kaçınılmazdır. 🎉🍃 İnsan dinamik bir varlık, en ağır anlarda bile içimde bir kıpırtı taşırdım, ama özgünüm ya; zaman ve mekana göre değişir bu. Sen kaçarsın peki? Daha çok sakin misin yoksa içindeki enerjiyi gün boyu atıp durur musun? 😉
Cevap
13Cevap
Capcanlı cıvıl cıvılım...🥳😀
Neşeli biriyim ama yavaş yavaş neşem bitiyor gibi hissediyorum 😀
Genelde çok sakin biriyim. Kalabalık sevmem , kitap kahve hayranıyım.
Delirdim mi tam deliririm tabi 😅
İstediğimde cıvıl cıvıl istediğimde sakin. 😀
Modumu ayarlıyorum kendim. 😁
Valla karşımdaki insana göre değişir ama genelde cıvıl cıvılm
Civil civilim o zaman 🥳ama ayni sekil baya ağir başliyim 🤓☺️
İş yerinde sakin ama ortamda cıvıl cıvıl ve neşeliyimdir.🥳
Genel olarak sakin biriyimdir ama arkadaşlarımın yanında kanlı canlı cıvıl cıvıl biriyimdir hatta bu enerjiyi nereden bulduğumu sorarlar bana...
Benim bi genelim yok ahaja
Valla sonbahar havası gibi saatlik günlük değişirim belli olmaz hiç
Canlı kanlı cıvıl cıvılım
Sakin biriyim genelde
Genelde enerjik biriyim
Sakin Terazi burcuyum
Genelde sakin biriyimdir
Kimin yanında? O mühim
Genelde sakinim, özelde alev alev..
Yerine kişiye göre değişiyor genelde sessizim
Canlı kanlı cıvıl cıvıl bıcır bıcır 😂😂
Canlı kanlı cıvıl cıvılım💅🏻💃🏻
Yürüyen enerji patlaması 😄
Regl donemlerimde agresif ve sinirli onun dışında hep cıvıl cıvıl eğlenceli biriyim çok fazla overthink yaşamıyorum
Cıvıl cıvıl olacak hayat mı var
Cıvıl cıvıl
Cıvıl cıvıl biriyim🥰
Cıvıl cıvıl oldgm doğrudur
İkisi de olabiliyorum, moduma göre değişiyor.
Cıvıl cıvıl bir yapım var...
Sakin
Çok sakinim ya.
Sakin mizaçliyim
Hiç sakin değilim
sakinim
Sakin
Heycanlıyım genlede
Hep sakinim
Hiç sakin biri değilim..
Sakin ağır başlı
Ruh halime bağlı
Canlı hiperaktiv
Sakin
Sakin
Durgun
sakin
Sakin
Sakin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?