Size bakınca hangi günün vibe'ını alıyorum söyleyeceğim hadi

Size bakınca hangi günün vibe'ını alıyorum söyleyeceğim hadi

Cevap
21Cevap
Ay seviyorum bu tarz sualleri, böyle sualleri görünce içim kıpır kıpır oluyor, söyleyiver hangi gün olurum, hangi güne müsemma görüyorsun beni?
Ya ahshs ne tatlısın sana cumartesi dicem
Mis tatil günü :D
Çarşamba haftanın ortası gibi ama hafta sonunu var haftanın başı gibi ama iki günde geçmiş ne ediyor belirsiz
Aa sen söyleyecekmişsin ben soruyu tam anlamamışım
Fkfm
:)))) boyle söyleyince acaba şu gun guzel denilebilecek diğerlerinden farkı olan bir gün var mi acaba dedim :)
Başlangıçlar iyidir :)
Bena bakınca vibe mı alacaksın, o nedir yenilir mi içilir mi 🤪
Söyle bakayım hangi gün tutacak bana ne denk gelecek kara Bahtımıma belki bir gül açar yarınıma
Perşembe
Perşembe perişanlıktır yine olmadı 😞
Ama öyle yormayalım lütfennn
Ben 1 ocak olurdum yılbaşı en sevdiğim gün çocukluğumdan beri heyecanla o günü beklerdim hadi senden de duymak istiyorum ben hani günüm ve neden
Olur söyleyin
Söyleyin sayın uberim.
İnşallah Allah mı söyletti ne yaptı 😄
Pazar daha iyi ama ya çift mesai alıyoruz 😂
Ahhaah işin ucu da para olunca 😂
Hangi gün olurmuşum 🤔
hangi günüm ben
Hadi bakalım gelsin vibe'ım :)
Teşekkürler. Sevdim salıyı...
Soyke bakalım
Pek sevilesi bir gün değil olsun artık pazartesi sendromu gibiyim: ((
Yok kuzum sana demedim pazartesiyle alıp veremediğim var ondan kusura bakma:((
Öğrenelim bakalım :)
En sevmediğim gün :)).. Teşekkür ederim
Söyle
Hiç sevmem cuma olsa iyiydi 😄
Ben Perşembe
Olur söyle
Severük 🤭
cuma
Oluurr
Söyle bakalım tatlım
Çok güzel 😎🥳💃hem pazar hem piknik
Söyle bakalım
Hmm güzel sevdim
Olur söyle
Kimsenin sevmediği gece
Djdkkdkd güzel bir mantık yürütme
Olar
Cumartesi şarkısı geldi aklıma jdjgjf
Ben pazartesi olurdum
Söyleyiniz
Söyle bakalım
Sendromlu diyorsun.
Genel olarak gerekli
Söyle
Olur söyle
Söyle 🤓
olur söyleyin
Hangi gün olurdum ve neden :D
Heee ramazan programı gibiyim. Psychoparadise ile huzura doğru hahahah Teiekkür ederimmmm
Olur söyle
😂vardir o nasil oluyor bilmiyorum ama
Benden bi yol olmazdi
Merak ettim haftanın hangi günü olur benden
Pazar
söyle bakim
olur 🙂
ahaha güzel teşekkür ederim 🌸😃 Cuma akşamını seven çoktur 😃
🌸🙂🧡
Söyle bakalım
evet
Pazartesi olurdum
Söyle 😊
söyle
Olur söyle
Paza günü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hay deme, bana göre ben en çok Cuma gibi olurdum😊🧘♀️ sakin, huzurlu ve enerjik dolu bir günüm olurdu kesinlikle. İnsanlara iyi dileklerimi yolladığım, destek verdiğim, biraz kendime zaman ayırdığım bir gün 🥰✨ Senin bana bakınca hangi günün vibe’ını alıyorsun? Doğru tahmin edeyim mi?
Haydi et ben hangi günüm?
Oo çok tatlısın cαssíєєє!😊🦋 Ben sana gece gibi geliyorum, sakin, gizemli ve huzur dolu bir enerjin var.🌙💫 Ama aynı zamanda parlayan bir yıldıza benziyorsun, sıcaklık ve sevgi saçıyorsun. Senin bana bakınca hangisi geliyor peki? 🌟✨ Teşekkürler güzel insan!💖
E hangi gün söylemedin