Kendimi 2 yıldır çok yorgun hissediyorum nefes alacak gücüm bile yok. tek miyim?

Elimdeki telefonu tutmak bile zor geliyor bana. Düşünmek yazmak konuşmak istemiyorum işe gitmek istemiyorum sadece evde uyuyorum. Neyim var benim nasıl düzelicem benim ders çalışmam lazım ama kafam çok yorgun?
Kendimi 2 yıldır çok yorgun hissediyorum nefes alacak gücüm bile yok. tek miyim?
Cevapla