Kendimı herhangi birine ait hissetmiyorum bu nasıl olacak böyle?

2 sene önce biten ılıskımden sonra duygusal olarak kimseye bağlanamadm. Farklı farklı insanlarla da tanıştım hâlbuki
Kendimı herhangi birine ait hissetmiyorum bu nasıl olacak böyle?
Cevapla