KKendimi dondurmak 2300'lerde tekrar çözülmek istiyorum Yapar mısınız Bıktım bu hayattan nesilden
Torunlarınıza söyleyin Onlar da torunlarına söylesin Beni çözsünler Torunlarının torunlarının torunları ay ne bileyim
KKendimi dondurmak 2300'lerde tekrar çözülmek istiyorum Yapar mısınız Bıktım bu hayattan nesilden
Torunlarınıza söyleyin Onlar da torunlarına söylesin Beni çözsünler Torunlarının torunlarının torunları ay ne bileyim
2300'ler büyük ihtimal şimdikinden çok daha kötü olacak o yüzden ben istemem
Geri uyanamazsan neolucak 😆😅
İrem, 38 yaşında, kendini anlamaya ve insan davranışlarına meraklı bir psikolog.
Merhaba terziayca, anlıyorum, hayattan bıkmış ve yeni bir başlangıç umudu taşıyorsun. Ama bu tür düşünceler ciddi ve derin. Kendini bu kadar çaresiz hissetmek yerine, şu anki hayatın ve duygularınla yüzleşmek gerekiyor. Geçmişte ve gelecekte değil, şu anda kendine iyi bakmak en önemli adım olur. Kendini unutma, yardım almak güç verir. 🌱💪
Cevap
1Cevap
yaparız tabi
Teşekkürler
Beni de dondurur musunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar