1 yılBöyle yorumlar hem çok kırıcı hem de tamamen önyargıya dayalı. İnsanları sadece dış görünüşüne göre yargılamak, hele ki inanç ya da yaşam tarzı üzerinden çok acımasız... Bence bu tarz genellemeler insanların kendi bastırılmış düşüncelerini başkalarına yansıtma şekli. Kimse kimin beter olduğunu dış görünüşe bakarak anlayamaz ki. Herkesin hayatı, sınavı ve tercihi kendine. Birini tanımadan konuşmak yerine biraz empati kurmayı denesek keşke... Çünkü kimse kimsenin aynası değil.
12 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
Evet haklısın tabiki
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
1 yılBöyle bir genelleme asla kabul edilemez. Hakkıyla örtünen insan sayısı da oldukça fazla. Sırf elalem ne der diye folklorik olarak da kapanan insan var evet ama bir kesim örtüyü düzgün şekilde temsil etmiyor diye hepsini aynı kefeye koyamayız. Açığın da, kapalının da iyisi kötüsü var bu kadar basit. Fakat örtünen insanların biraz daha örtüye uygun davranması taraftarıyım evet. Örtünün anlamı dikkat çekmemektir esasen fakat bakıyorum mesela kafa kapalı ama altta daracık pantolon vs ya da yüzde iki kilo boya, bence çok komik duruyor. Yoksa hakkıyla taşıyan insanlar baş tacıdır.
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle bu söylediğine Ben de katılıyorum aynı şekilde bunu hakkıyla yapan insanlarla hakkıyla yapmayan insanları birbirinden ayırmak gerekiyor benim aslında kızmaktaki sebebim burada şimdi insanlar yorum yapıyor örnek veriyorum kapalı bir kadın görüyorlar uygun kapanmamış bu sefer bunu bütün kapalı kadınlara mal etme veriyor yalnız ama burada önemli olan nokta şu kişi kendinden sorumlu yani bunu söyleyen kişi bana açık bir kişi kapalı bir kişi değil hani sen doğrusunu yapıyor musun yapmıyorsun ama başkasına eleştirmeye gelince eleştiriyorsun bu bana mantıksız geliyor
1 yılKul hakkı yağıyor üstüne demek geliyor ama şüphe getirmez bir gerçek olarak kabul ettikleri için duymayacaklar.
13 Yorumla
Soran1 yılAnlayamadım Ne demek istediğini
- 1 yıl
Bu kafada insanlarla karşılaştığımda "üstüne kul hakkı yağıyor" demek geliyor içimden. Ama kendi düşüncelerini şüphe götürmez bir gerçek olarak gördükleri için beni duymayacaklar bile.
Soran1 yılHaklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılHiç katılmıyorum, genelleme yapmayı sevmem fakat kurunun yanında yaş olanlarında yandığını biliyoruz.
19 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
Ne saçı açık olanlar var, neler neler yapıyorlar o zaman bunun içinde diğer tayfaya yaftalayalım. tamamen saçmalık, cahillik.
Soran1 yılZaten o kişiyle iletişimi kestim dün gece farklı Bir nedenden dolayı bu mantıklı düşünen insanlarla nefret ediyorum yani kapalı olup da yanlış yapan insanlar var evet kabul ediyorum işte diyor bunlar diyor bütün kapalıları kötülüyor falan filan e tamam peki sen kapalı mısın hayır seni ne ilgilendiriyor yani
- 1 yıl
Aynen öyle
Soran1 yılZaten engelledim gitti
- 1 yıl
En iyisini yapmışsınız, eic için teşekkür ederim
Soran1 yılRica ederim ne demek değerli yorumun için ben de teşekkür ederim
- 1 yıl
Teşekkür ederim
Soran1 yılRica ediyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben İrem. İnsanların düşüncelerini ve yargılarını analiz eden biri olarak, böyle genellemeleri yapanların aslında kendilerinin de ne kadar dar kafalı olabildiğine inanırım. Evet, seni çok iyi anlıyorum, insanlar ne yazık ki yüzeysel ve önyargılı kalmayı seviyor. Senin gibi düşünenlerin tepkisine aldırma, herkes kendi bacağından asılırsa, kimse kimseyi yargılamazdı zaten 😉🌸. Kimseyi giyimine, inancına göre yargılamaktan vazgeçelim, önemli olan iç güzellik ve saygı.
22 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum söylediklerini
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
1 yılKarakter sebebiyle söylüyorlardır ama her tümü gini kelimeler kullanarak genelleme yapanlar yanlış cümle yargısı kurarlar
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılön yargıları vardır
10 Yorumla
1 yılÇünkü bazı kızlar ya, da kadınlar başörtüsü nü fena halde istismar ediyor. Başını örtüyor makyaj yapıyor, çok dar giyiniyor, sevgili yapıyor, erkeklere sarılıp öpüyor, tokalaşıyor, ağzında sigara geziyor. Ayrıca CHP siyasi simge diyor, kimi Arap kıyafeti bizim kültürümüzde yok diyor. Kimi bizim adetimiz diyor. Bir de yine müstehcenlikte ve fuhşiyatta sırf başörtülü leri ve islamı karalamak için bilerek kullanılıyor. Oysa ki işin gerçeği şudur. Başörtüsü yani kadınların saçlarını örtmesi ne siyasi simgedir ne gelenek ve görenektir. Allah'ın kadınlara bir emridir ve bu farzdır. Aksi günah olur ama kafir olmaz, günahkar olur. Nerede yazıyor kardeşim bu emir deyip reddederse o zaman dinden çıkar ve kafir olur.
25 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum ama demek istediğim şu kapalı kadınları eleştiren insanlar neden doğrusunu kendi yapmıyor
- 1 yıl
Nefislerine uyuyorlardır. Arkadaş çevresine özeniyor lardır. Şeytanın vesve sesine uyuyorlardır ya da işlerine gelmiyor dur.
Soran1 yılBence açık olanlar da kendine mazeret arıyor
- 1 yıl
Olabilir. İnsan işte, beşer şaşar. Her an hataya ve günaha çok meyilli varlıklarız hepimiz.
Soran1 yılKesinlikle
1 yılKarşılıklı kin, nefret, önyargı ve açığını yakalayıp oradan vurma tavrı, esasen kapalı veya açık değil kadın rekabet ve kavgası olabilir. Birbirinin açığını koz olarak ele geçirmek için tamamen. Dürüst olmak gerekiyor ki asıl mesele bu birbirine katlanamamak. Esasen, herkes kendi çıkarları peşinde. Elbette ki, kimse kimseyi kapalı veya açık diye itham edemez. Fakat kadın kıskançlığı bâkidir..
13 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
Açık arkadaş haklı. Sen de haklısın tabi. Ama asıl meselenin günümüzde açık kapalı olmaktan çok kadın kıskançlığı ile ilgili olduğunu düşünüyorum yani ben de haklıyım 😃✌️
Soran1 yıl😃😃
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılGayet doğal. Sırf onun zihniyetine göre hareket etmediğin için ve örtünmediğin için seni dinsiz ilan ederlerse karşı tarafta madem sen çok müslümansın bu ne der hatasını görünce yüzüne vurur. Çoğu zaten travmalı açılmak isteyip alışkanlık ve aile baskısı yüzünden açılamayan insanlar. Bu yüzden öfkeliler
23 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
haklısın herkes kendi bacağından asılacak o yüzden herkes kendi işine bakacak. Daha geçenlerde birisi 'kalbinde merhameti olan kapanır" diyo😂 Bana bunu diyenle, o kapalı kadınlara saldıran zihniyet aynı. Birbirlerini eleştirip sallıyolar ama yaptıkları rezillik aynı. Biride çıkıp işine bak desin böylelerini konuşturmayacaksın
Soran1 yılKesinlikle
Açığın, kapalının yaptığı şeyleri günahını falan bu konuşan Mahlukatlar çekiyor sanki. Ağzı olan bol keseden konuşuyor, her haltı yapıp yapıp millete çamur atmakta üstüne yok kimsenin. İnsanlar önce kendini yargılayabilse insanlık çok başka yerde olurdu. İnsanlığımızın geldiği nokta mide bulandırıcı.
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. İnsanların çenelerinden bunaldım ya. Takım için kavga ediyorlar, siyaset için kavga ediyorlar. İnsanların giyim kuşamına karışıyorlar. İnsanların çenesi torba değil ki büzesin. ''Sana ne, kardeşim'' diyeceksin geçeceksin. Kafası çalışmayanın çenesi çalışır.
12 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- Kişilik & Karakter konusunda 832 cevap paylaştı.
1 yılInsanlarda soyle bir algi var, "bir kadin kapaliysa dort dortluk olmak zorunda" bu yuzden yapmamasi gereken bir sey yaptiginda açik kizlara oranla daha çok tepki goruyoruz ve sahsen bunu dogru bulmuyorum
11 Yorumla
Soran1 yılBen de diyorum ya herkes kendinden sorumlu Bence herkes kendine baksın kimin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez herkesin günahı kendine
1 yılBen tesettürlü bir insan olarak buna bir nebze katılıyorum. Nasılki açık bir kadın çıplaklık derecesinde giyinmemeli. Tesettürlü bir kadında dar, fazla renkli, ince giyinip tesettürün değerini düşürmemelidir.
11 Yorumla
Soran1 yılElbette Ben de katılıyorum Ama bu yorum yaparken Bence bazı kişiler sırf kendilerini bu şekilde kandırdığını düşünüyorum
1 yılKapalıysan kusursuz olmalısın düşüncesi dayatılıyor toplumda halbuki din inanç senin ki ile aynı ne diye sadece kapalılara bu kadar dayatılıyor bu din anlamış değilim yerler gezerler içerler yatarlar kalkarlar ama laf atmaya gelince o bu daha beter sen nesin evliya mı?
10 Yorumla
1 yılÇok saçma ve mide bulandırıcı bir kıyaslama.. Annesi, kardeşi, eşi kapalı diye bu kıyasa, genellemeye maruz kalıyor o zaman birçok kişi? Boşanmış kadınlara yapıştırılan yafta gibi..!
Beynini akıtırım bunu bana söyleyenin.. !13 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle diyor ki bu insanlar yüzünden bütün kapalı olanlar zan altında kalıyor makyaj yapan var dar giyinen var bunu diyen açık birisi bende dedim sen de doğrusunu yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
Açıklar şöyle, şuralıyla böyle, mini giyindiyse kesin şey, bu burca sahip olanlar... gibi insan tanımlamalarının tek sebebi cehalet..
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum
1 yılBoş konuşan insan modeli bence onlar. Kişinin namusunu, karakterini başı açık kapalı etkilemiyor ama kapalılar daha beter bilmem ne bence doğru değil şu kadınları bir rahat bırakmıyorlar
23 Yorumla
Soran1 yılHayır bunu söyleyen kişi en başı açık hem kadın
- 1 yıl
Fark etmez. Kadın kadının düşmanı diye bir laf var dogru yani. Başı açık kapalı kime ne yani tüm kadınların önemli olan insan olsun demek yok.
Soran1 yılBen de zaten bu zihniyette olan birisiyle bir bahane bulup iletişimi kestim
1 yılDüşünce yapın tek kelimeyle mükemmel samimiyetin tartışmaya açıktır ama uzun zamandır bu kadar doğru bir şey okumadım ben farkındalığınıza ağzım açık kaldı 👌🏻
15 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim
- 1 yıl
Daha iyisini yapabilen buyursun yapsın kimseyi tutmadığımız gibi o yazın o sıcağında tesettürle verdiğimiz o sınavın sabrını davamızın güzelliği veriyor
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
- 1 yıl
Çok haklısınız Yetiştirilme tarzıyla ve doğduğun coğrafyayla ilgili bir şey bu. Bizim ailede kapalı olan tek genç benim önyargılar çok oldu. Trakyalıyız bi'de bizim orada kapalı giyinen kimse yok açık giyinmeyi seviyorlar teyzeler bile tülbentle öyle çok özenmeden geleneksel olarak kapanıyorlar. Benim yetişme tarzım buydu kapanmadan önce de fazla kısa ve açık giyiniyordum şu an tesettürlüyüm elimden geldiği kadar kapanmaya çalışıyorum hakkıyla yapamıyorsam da hesabını Allah'a veririm kullarına vermem
Soran1 yılKesinlikle öyle
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılGenelleme yapmak doğru değil tabi tesettürlü insanların daha dikkat etmesi gerekir örnek olması için.
17 Yorumla
Soran1 yılBen de diyorum ya herkes kendinden sorumlu Bence herkes kendine baksın kimin ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez herkesin günahı kendine
- 1 yıl
Takvanın kimde olduğunu bilemeyiz.
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum zaten o kişiyi engelledim
- 1 yıl
Oxeşş yaptın
- 1 yıl
İçi fesatt
Soran1 yılHiç affetmem öyle insanlarla işim olmaz
- 1 yıl
😊👏🏻
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılKapalı onun neyi betermiş ya da açığın meyve betermiş? Herkes kendi mabadına bakarsa iyi olur bunu diyen adamlar da şeyin başından kalkmıyor.
11 Yorumla
Soran1 yılBen de onu dedim zaten o kişiye sen doğrusunu yapıyor musun yok her koyun kendi bacağından asılır dedim
Kişilik & Karakter konusunda 5,2b cevap paylaştı. Kimse kimsenin kalbini bilemez. Bazı kapalı kadınların bunu kullanmasından dolayı gerçek anlamda kapalı olanlarda bu yük altında kalıyor maalesef..
11 Yorumla
Soran1 yılAma şimdi şöyle bir şey var tamam bunu kabul ediyorum ama bunu yapan kişinin de açık olması ve gerçek bir kapalı olmaması yani İlk önce insan Bence kendinden sorumlu olmalı
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılBöyle düşünen varsa o daha beterdir eminim 😃kapalı ya da açık herkes ne istiyosa onu yapar bize karışmak düşmez
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle yani kapalı olup da yanlış yapan insan o onun günahı açık olup da yanlış yapan insan o onun günahı yok işte neymiş kapalılara karşı bu bu insanlar yüzünden bir önyargı oluşuyormuş ondan sonra bütün kapalılar aynı görüyorlarmış iyi de o onun zihniyeti dedim ben de diğeri de onun vicdanı dedim herkes kendinden sorumlu
Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. İnsanın kapalısı açığı olabilir
Ama bunu bi genelleme sebebi olarak gösteremeyiz ?
İnsan var edeplidir
İnsan var edepsizdir
Bunu kapalı ve açık diye guruplandıramayız
Bi insan hangi cevrede ortamda büyüdüyse oraya göre şekil alır
Yani doğduğumuz ortam bizi şekillendiren yegane unsurların başında gelir00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılKazanmanın amacı güzelliğini gizlemek ama kimi kapalılar hiç de gizlemiyor sadece başına bir kumaş bağlıyor ama onuda artık çenesi açık bağlıyorlar. Değişik bir şey yani bence önemli bir adete zarar veriyorlar
10 Yorumla
1 yılBence artık fena olmayan yok denecek kadar az, açık kapalı farketmez
11 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
1 yılBıktım. Kendimden önce sıfatlarımın gelmesinden yoruldum.
13 Yorumla
Soran1 yılGerçekten öyle ya ben de sinirlendim hani tamam kapalı olanların da yanlış yaptıkları vardır açık olanların da yani başı açık olanlar da işte bak kapalılar böyle yapıyor diye kendine fırsat kolluyor
- 1 yıl
Hepimiz aynı nefsi taşıyoruz 🤷♀️
Soran1 yılAynen öyle ya herkes kendinden sorumlu
Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kapalı açık ile ilgisi yok bence, hepsinin iyisi kötüsü vardır..
17 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle bir tane arkadaşım böyle bir şey söyledi ya ben de biraz sinirlendim açıkçası insanları tamam kapalı olanlar insanların hataları olabilir açık olanlarını da ama yok efendim niye öyle yapıyorlar niye böyle yapıyorlar bütün kapalıları kötü gösteriyorlar e bunu söyleyen kişinin kendi de açık o zaman doğrusunu sen yap günahından sıyrıl
Soran1 yılBen diyor hepsi diyor aynı demiyorum diyor ama diyor yani bir insan diyor kapalı olup da diyor nasıl olabilir diyor dudağına ruj sürüp diyor Ne bileyim diyor dar pantolon giymesi falan diyor ondan sonra diyor açık olanlar da kapalı olanları laf ediyor diyor Ben de dedim ki yani bu herkesin kendi tercihi dedim
Soran1 yılO genelde süslü Man diyor ya ben şunu söylüyorum öyle olsa bile o onu ilgilendirir sen yadırgayamazsın onun günahı herkes kendine bakacak o zaman doğrusunu sen yap
Soran1 yılBen de onu söyledim aynen ya sen kapalı mısın yok e tamam sen doğrusunu yap madem o yanlışını yapıyorsunuz Çünkü sonuçta herkes kendi hesabını öldüğü zaman kendi verecek
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKimin neye inandığı ve ne yaptığı sadece kendısonı ilgılendırir. Ayrıca kapalı kadınları hoş buluyorum ben
20 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. bende yanlış karşılıyorum kişinin tercihidir ister açık ister kapalıdır dinde zorlama yok ki
11 Yorumla
Soran1 yılYani açık olan birinin başkası hakkında yorum yapması beni sinir ediyor herkes kendinden sorumu
1 yılBak ben açığım ama tesettüre bayılırım ve bende istiyorum. Ama süslü tesettür ve yapılan edepsiz hareketler tesettürü kirletiyor
10 YorumlaAbi daha saçma bir şey duymadım iyiside var kötüsüde yani kapalı açık diye ayrım yapmaya gerek yok İnsanları dış görünüşe göre yargılayan bu zihniyet asıl problem
15 Yorumla
Soran1 yılYani aynen öyle bir tane internet platformunda motorcu bir kız görmüş kapalı böyle dudağında ruj falan var onu yadırgıyor ya diyor bunlar nasıl kapalı diyor bilmem ne diyor ya tamam onları da ben doğru bulmuyorum ama sen de açıksın O da o zaman tutar Ben der gene bu kadarını yapıyorum sen onu da yapmıyorsun der Ben de dedim yani her koyun kendi bacağından asılır
Soran1 yılAynen öyle ben de onu söylüyorum tam olarak tamam onun yaptığı günah olabilir belki bütün kapalıları aynı kefeye koyuyor olabilir ya da işte aa bak bütün kapalılar aynı yerde kapalı olanlara laf getiriyor olabilir Ama o onun günahı o zaman dedim doğrusunu sen yap dedim
- 1 yıl
Ben bile sinirlendim be reisim zihniyete bak neyse sen iyi demişsin😃 bir kişi kötü diye hepsini aynı kefeye koymak da çok yanlış ben çok iyi açık insanlar da tanıdım çok iyi kapalılar da aynı şekilde her kesimden kötü insanlar da tanıdım iyilik ya da kötülük ne başörtüsünde, ne açık giyimde.
Soran1 yılKesinlikle
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. her kapalı için aynı şeyi diyemem ama beter olduklarını düşünüyorum bazılarının. kişilik meselesi
10 YorumlaKapalı açık diye asla ayrım yapmaz ama bazı kapalıların sadece kapalılığı giyinmek olarak algıladığı için bu tür yorumların çıkması gayet normal
13 Yorumla
Soran1 yılOnun yaptığı eleştiri işte kapalı kadınlar herşeyi yapıyor ondan sonra da kapalı kadınlara şöyle böyle diyorlar bunların yüzünden düzgün olan insanlarda suçlu oluyor diyor ama bunu diyen açık birisi bende diyorum ki o zaman doğrusunu sen yap her koyun kendi bacağından asılır
Soran1 yılYa ben sinirlenirim öyle insanların açıp kapala ya da yaşam şekline göre değerlendirme yapılmasın o yüzden
Gizli Üye(30-35)1 yılYani bir kadın kapalı olunca beyni farklı açık olunca farklı mı oluyor?
Bu düşüncede olanlar tam anlamıyla seviyesiz, namussuz, karaktersizdir
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
Karakter meselesi kims ekiyafeti yüzünden yargilanamaz
11 Yorumla
Soran1 yılKatılıyorum
Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Herkesin kendi tercihi karısamam.
21 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle
Bu da saçma bir genelleme sadece. Kapalı veya açık her iki tarafa iyiler de var kötüler de yani genelleme yapmak doğru değil
00 YorumlaBilmem herkes bi kötülüyor
10 Yorumla
1 yılBuna anlam veremiyorum Her şeyin iyisi kötüsü var
10 Yorumla
1 yılKapalı olunca muhafazakar gibi algılandıgıdından
10 Yorumla
1 yılkaşarlar boyle diyor tabi
12 Yorumla
Soran1 yılYani kendilerini mi kandırıyorlar ne yapıyorlar bilmiyorum ki
- 1 yıl
aynen oyle
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılkesinlikle.
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 