Kapalı kadınlar açıklardan beter” gibi yorumlara ne diyorsunuz? Neden bu tür genellemeler var sizce?

Bir arkadaşım böyle bir cümle kurdu ve gerçekten çok rahatsız oldum. İnsanları inançlarına, giyimine göre yargılamak ne kadar doğru? Kapalı ya da açık olmak bir insanın karakterini belirlemez ki. Herkesin farklı tercihi, yaşam biçimi var. Genellemeler yaparak kimseyi küçümseyemeyiz. Merak ediyorum, siz bu tür yorumlarla karşılaştığınızda ne hissediyorsunuz?

Kapalı kadınlar açıklardan beter” gibi yorumlara ne diyorsunuz? Neden bu tür genellemeler var sizce?

hayır yani ben şuna kızıyorum tamam onun yaptığı doğru değilse senin düşüncen de doğru değil doğrusunu O zaman sen yap herkes kendi bacağından asılır sana ne

Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️
Güncellemeler
1 yıl
Bunu söyleyen kişiye yol verdim iletişimi kestim
Kapalı kadınlar açıklardan beter” gibi yorumlara ne diyorsunuz? Neden bu tür genellemeler var sizce?
Cevapla