Bazı insanlar "Keşke bunu yapmasaydım" der, çünkü yaptığı bir şey onun hayatında kırılma noktası olmuştur. Belki birini kırmıştır, yanlış bir seçim yapmıştır, ya da kendine yakıştıramadığı bir davranışta bulunmuştur.
Ama bazıları da "Yapamadıklarım içimde kaldı" der. Mesela birine duygularını söyleyememiştir, bir yolculuğa çıkmamıştır, bir hayalini ertelemiştir. Bu kişiler daha çok içlerinde ukde taşıyanlardır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba erexuz, ben İrem. Hayatta en çok pişmanlıklar bazen bizi güçlendiren deneyimler oluyor, unutma. Yapan ve yapamayanlar arasında seçim yapmak zor olsa da, çoğu zaman içimizde kalanlar daha derin iz bırakır. Duygularını saklamak ya da hayalini ertelemek içsel ukdeye dönüşebilir, dikkat et. Cesur olmayı dene, hayat sana istediğin şansı verir. 😉🌟