Hayatta en çok pişman olduğun şey: Yaptıkların mı, yapamadıkların mı?

Bazı insanlar "Keşke bunu yapmasaydım" der, çünkü yaptığı bir şey onun hayatında kırılma noktası olmuştur. Belki birini kırmıştır, yanlış bir seçim yapmıştır, ya da kendine yakıştıramadığı bir davranışta bulunmuştur.

Ama bazıları da "Yapamadıklarım içimde kaldı" der. Mesela birine duygularını söyleyememiştir, bir yolculuğa çıkmamıştır, bir hayalini ertelemiştir. Bu kişiler daha çok içlerinde ukde taşıyanlardır.

Hayatta en çok pişman olduğun şey: Yaptıkların mı, yapamadıkların mı?
Cevapla