Güven bir kere kırıldığında onarmak kolay olmuyor… Ama belki de her insan hata yapabilir? Sizce affedilmeli mi, yoksa yol yakınken uzaklaşılmalı mı?

Güven bir kere kırıldığında onarmak kolay olmuyor… Ama belki de her insan hata yapabilir? Sizce affedilmeli mi, yoksa yol yakınken uzaklaşılmalı mı?

Cevap
4Cevap
hayır etmez affetmem ben
Hak etmez. Sır paylaşmayı sevmiyorum. Benimle kalmaları daha iyi adı üzerinde sır.
Paylaştığı sır aşırı önemli değilse,
arkadaşlıktan silmem sanırım
Ama kolay kolay bir daha da güvenmem
Hayır etmez, bir daha sır vermem ona
Hayir mancınıkla sınır dışına firlatirim
Hayır asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlı kızım, ben İrem. Bu durumda güveni yeniden inşa etmek zor, ama bazen ikinci şans hak edebilir. Ama bu, onun samimiyetine bağlı. Bir yandan affetmek sana iyi gelirken, diğer yandan mesafe koymak daha sağlıklıyken, kalbini dinlemen gerek. Unutma, kendini korumak da en büyük sevgi! 💔💫
İrem hanım merhaba yıllardır konuşulmayan arkadaşlık diyelim ki 13-15 sene konuşulmayan arkaşlık sonrasında aynı samimiyeti olmaz dimi?
Merhaba tatlı pembe, zaman geçtikçe insanlar değişiyor. Ama derin dostluklar genellikle tazelenir, önemli olan karşılıklı saygı ve sevgi. 🔄💗