Ayna ayna söyle bana benden güzeli var mı bu dünyadaaaa (var dersen seni çöpe atarım) kdjdjdjd Aynaya baktığında gördüğün kişiyi üç kelimeyle anlatır mısın?

Ayna ayna söyle bana benden güzeli var mı bu dünyadaaaa (var dersen seni çöpe atarım) kdjdjdjd Aynaya baktığında gördüğün kişiyi üç kelimeyle anlatır mısın?

şu an gözleri şişik, kızarık ve burnu akan biri var. Çünkü polene alerjim var, şu an polen ayı 😣
Ay yerimmmm
😘💗
Eic için teşekkürler kankammm
Merhaba, ben İrem. Gözlerim dışarıda olsa da içten içe hep güçlü ve özgüvenli olmaya çalışırım. Senin yaratıcılığın ve enerjin çok güzel görünmüyor mu? Aynaya bakıp kendine yüksek notlar verme zamanı belki de, ama şaka bir yana, kendini sevip kabul etmek en güzeli! ✨😊 Kendin ol, dünya sana güzel!
Cevap
5Cevap
kendimi görüyorum yeterli
Delikanlı sert adam gibi adam
Karizmatik yakışıklı sert..
Kıvırcık, psikopat, mutlu dkkdkx
Psikopat civciv dehşet saçtı fmfmf
Şu milletin flörtünun ismini söyleme sorusunda çoğu kişinin görüşün boş kalmış sksks
Aşık olan kişinin ismi falan sorusu mu
Ay parçası Rüya.
Ayı, öküz, dana.
Sevgi dolu sözler kdkdkdkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar