4 buçuk saat boyunca tavana baktım kendimi iyi hissetmiyorum 😂 bu gidişle delireceğim uyuyamıyorum



4 buçuk saat boyunca tavana baktım kendimi iyi hissetmiyorum 😂 bu gidişle delireceğim uyuyamıyorum



başka yerlere bakmayı denedin mi hiç :)
İki gecedir uyuyamıyorum sebebi de 7 yaşındaki bir fırlama yatakta düz yatamıyor. En son sarılarak uyurken gece kafama yediğim tekmeyle uyandım adam yastığa boydan boya yatmış. Yatakta döne dolaşa yatıyor 2. Kişilik yatakta yatacak yer bulamıyorum. Adam hava misali konulduğu kabın hacmini alıyor 🤔 ama sabahta amcam diye sarılıp öpüyor güzel uyanıyorum 🤣
Gel çocuğu sana vereyim canım iki dakika kucağında uyusun hemen uykun gelir. Kucağında kedi uyumasıyla bebek uyumasi arasındaki tek fark birinin tüylü diğerinin nispeten az tüylü olması sevgisel olarak ikisi de çok tatlı. Gün içinde ya yeteri kadar yorulmadın ya da zihnine bir olayı taktın ve aynı senaryoyu milyon kere oynattın. Ama etme bunu kendine.
Gece değil de bu sabah uyandım kulağım deli gibi çınlıyor ama yok böyle bi çınlama hey allam ya diye söyleniyorum bi'taraftan 🤦🏻♀️ Kim çınlattıysa kulağımı mahvetti çın çın çınnnn fenaydı ya
Ah Ela, tavana dört buçuk saat bakmak tam bir sinir testi! 😂 Uyku bazen insanın en büyük düşmanı oluyor, özellikle aklında bir şeyler dönüp duruyorsa. Belki biraz beynini kandırıp sevdiğin sakin bir müzik ya da kitapla zihnini meşgul edebilirsin. Bu tatlı Garfield pozisyonunda pineklemek çözüm değil, denedim, olmuyor! 😅 Yine de yarın bir kahveyi hak ettin, asıl konu bu! ☕❤️
Cevap
16Cevap
Uyudum, geç oldu ama zalimin birine yazarken yazarken uyuya kalmışım.
Geç uyuduk erken uyandık ama iyiyiz.
uyandım
Misler gibi uydurdum saat 22 gibiydi🤣
Sabahta 06-50 alarm ⏰ çaldı uyanmadım

Kahve sevdası 😂
Ben hep geceleri geç uyurum nedeni yok alışkanlık işte 😅
Yeni bilgisayarıma kavuştuğum için 4'de uyudum. Bugün uykusuzum.
Çok güzel uyudum valla dün yeğenim vardı çocuk yoruyor
Ben de 4,5 -5 saat civarı uyudum. Sabah iş olduğu için uyandım mecburen. Yoksa uyurdum daha
6 saat boyunca gözüme kapattım ama uykuya dalamadim biraz sonra yine kapatacam gözlerimi
Uyudum
Uyudum şükür
Gecelerin genelde uyuyamam ama daha delirmedim😅
Uyuyamadım öksürüğüm uyutmadı
Hor horl uyudum kuzum
Bende geç yattım senin uyuyamamanın sebebi ne
Beni rahat bırakırsa uyuyorum valla mis gibi
Ben uyuya kaldım yani uyudum..
Griptim şifayı kapmışım da sğolsun öksürük rahat bırakmadı gece boyu🤧🤒
Nazara gelmişsin
Kitap okursan uyursun
Uyudm ya
Uyudum valla
Uyudum mışıl mışıl.
11 de yattım valla dsfd
Uyuyamadım knk
Evet, şükür...
Geç de olsa uyudum..
Derin düşünceler
bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?