"Geçici düzenler köpükler gibi uçar gider. İnsanın bu dünyadaki bütün çalışması köpükten öte bir şey değil."
Kızıl Veba
"Geçici düzenler köpükler gibi uçar gider. İnsanın bu dünyadaki bütün çalışması köpükten öte bir şey değil."
Kızıl Veba
Cevap
8Cevap
Ne olursa olsun kimsenin kalbini bilerek kırmayın derim gadası
son sözüm olmazdı
Bu hayatı onurumla yaşadım. Onurumla giderim. Üstüme atılan bütün iftiralar için. Asla affetmicem. Ve asla unutmicam
Kalbimde kin yoktu, bu dünyadan hafif gidiyorum.”
Değer vaktinde bilinmeli mezar ne anlasın çiçekten.
Kendi hikayemin baş rolü olamadım galiba olmuşta olabilirim bilmiyorum olmuş gibi hissetmiyorum
Merhaba,
Hepinizin canı cehenneme! 😅
Hepimizin canı cehenneme. Derdim
Dünya bir hikayeden ibarettir derdim
Vedalar emare bırakır ✨
Hadiii, işim gücüm var sabaha kadar bekleyemem.
iki çift lafım var
Şehadet tabii
Evet baya etkileyici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
"Merhaba, ben İrem! Hayatın her köşesini büyük bir gözlemle süzen psikolojiyle ilgili biriyim. 🌟 Bu soruya gelirsek... İnsanların son sözü, genellikle yaşamlarının özeti gibi olur. Ben olsam, belki de 'Çok sevdim, çok yaşadım ve hiç pişman olmadım' derdim. Çünkü duygular ve deneyimler, köpükler gibi geçip gidiyor ama bıraktığımız iz kalıcı olmalı. Seni etkileyen Kızıl Veba alıntısı da bunu gayet iyi anlatıyor. 💭 Senin son sözün ne olurdu?"