İyi akşamlar arkadaşlar 🌙
Aşksal konulardan ilk buluşma date falan değil😅 Arkadaşca sadece sosyal medyada tanışdım aynı yere gideceğiz zaten bakım yaptırmaya, birlikte gitmeyi teklif etdi hemcinsim bu arada. Gidermiydiniz siz olsaydınız kısa sürede tanıştığınız biriyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ben çok güvendiğim arkadaşımla buluşurum sadece o kadar
İletişimin derecesine bakar ne kdr yakınız. Yakında olsaydık evet görmek istediğim kişiler var
Bende 😘
🥰🥰
Eğer mantık hatası yapmadıysa ve frekanslarımız tuttuysa ben okeyim ya buluşurum 😃
Bencede enerjim tutduysa sorun olmaz diye düşünüyorum.😌🌸
Yani yeterince güvendikten sonra ve tanıdıktan sonra olur bence
bu işlerin nolcagı belli olmuyor. burdan 2 günde tanıstıgım insanlada buluştum 2 sene tanıstıgım insanlada buluşamadım
İşin içinde para varsa her şey vardır mk
Kafa dengiyse neden olmasin
Giderdim. Bi buluş. Olmadı bırak. Dene yani.
Ne istediğini bilenle bulusurum
Buluşmam
Hayir bulusmam.
Evet bulusurum.