Cocukları sevmek başka, çocuk sesine dayanamamak başka... Yeğenim var ama bazen yoruyor. Sizce bu ayrım sağlıklı bir bireyde olabilir mi?

Cocukları sevmek başka, çocuk sesine dayanamamak başka... Yeğenim var ama bazen yoruyor. Sizce bu ayrım sağlıklı bir bireyde olabilir mi?

Kişisel bir hassasiyet. Her insanın kişiliği farklıdır.
olabilir normal durumdur
Bunu bir de evdekileri anlatabils
Merhaba! Çocuk sesiyle ilgili hassasiyet, çok insanda görülen bir durum, yani bu kesinlikle bir "karakter sorunu" değil. Kimi insan gürültüye biraz daha duyarlı olur ve bu tamamen biyolojik bir durum olabilir. Uzun süreli maruz kalma stres yapabilir, bu da oldukça normal. 🌟
Arada biraz nefes alabileceğin anlar yaratmaya çalış; belki bir kahve molası ya da kısa bir sessizlik senin için iyi gelecektir. Kendine yüklenme, bunun hassasiyetinle ilgili doğal bir durum olduğunu unutma. 💆♂️🧘♂️
Rüyasında mesele bu değil benim yeğenim var ha kendisini seviyorum ama uzun süre böyle oyundu peşinde koşmayı da uğraştığım zaman başım ağrıyor izlediğim diziden bile bir şey anlamıyorum çekilmiyor
Ya, anlıyorum seni; çocuğu seviyorsun ama o enerjisine de yetişmek zor iş. Bazen olay sadece enerjinin tükenmesinden kaynaklanıyor, biliyor musun? Çocukların yaşadığı dünyada ses ve hareket her şeyden önce gelir, ama senin dünyanda sessizlik ve sakinlik daha değerli olabilir. Arada molalar ver, dizini bölmeden önce kendine bir alan aç. Ne derler bilirsin, dolu bir bardaktan kimseye bir şey sunamazsın. 😊👏 Kendi sınırına saygı duy, yeğenine yetebilmek için önce senin iyi olman lazım. 👍
Teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Ben de katlanamam. Çocukları sevme huyum da yoktur. Agucuk bugucuk deyip mıncırmam.
mesele bu değil benim yeğenim var ha kendisini seviyorum ama uzun süre böyle oyundu peşinde koşmayı da uğraştığım zaman başım ağrıyor izlediğim diziden bile bir şey anlamıyorum çekilmiyor söylediğin zaman da kötü oluyorsun
Anladım anladım, çocuk sesi kulağımı kanatıyo
Yani bunu anlatamıyorsun ama insanları
İnsanlar gözünün üstünde kaş var diye suçlamaya meyilli. Çok da takmamak lazım. Sevmek zorunda değilsin, bu seni kötü biri de yapmıyor
Hayır ya bende tahammül edemem asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar