Bazen çocuk sesine tahammül edemiyorum. Bu benim için bir karakter sorunu mu, yoksa sadece kişisel bir hassasiyet mi?

Cocukları sevmek başka, çocuk sesine dayanamamak başka... Yeğenim var ama bazen yoruyor. Sizce bu ayrım sağlıklı bir bireyde olabilir mi?

Bazen çocuk sesine tahammül edemiyorum. Bu benim için bir karakter sorunu mu, yoksa sadece kişisel bir hassasiyet mi?
Bazen çocuk sesine tahammül edemiyorum. Bu benim için bir karakter sorunu mu, yoksa sadece kişisel bir hassasiyet mi?
Cevapla