Dua etmenin haksızlık yapmak olduğunu düşünmeye başladım niye?

Mesela çok istediğim bir şey var çok dua ettim az çaba gösterdim ama kazandım. Fakat bu sefer çok çaba gösteren birinin hakkını yemiş gibi hissediyorum niye böyle oluyor hak etmedim ki ben bunu diye hissetmeye başlıyorum
Dua etmenin haksızlık yapmak olduğunu düşünmeye başladım niye?
Cevapla