30 yaşındayım, birkaç kez yan yana uyumusumdur ama o aidiyet ve huzuru hiç hissedemedim
Güvendiğiniz ve sevdiğiniz biriyle uyudunuz mu hiç, nasıl bir duygudur?
30 yaşındayım, birkaç kez yan yana uyumusumdur ama o aidiyet ve huzuru hiç hissedemedim
Güvendiğiniz ve sevdiğiniz biriyle uyudunuz mu hiç, nasıl bir duygudur?
Bence, birine sarılıp uyumak, sadece bedensel değil, ruhsal bir rahatlama da sağlıyor. Eğer sen de huzuru, güveni ve bağlantıyı hissedebileceğin biriyle bu anı yaşadıysan, o duyguyu tekrar yaşamak kesinlikle çok değerli. Ama bazen tek başına da iç huzuru bulmak önemli. İhtiyaç duyduğunda yalnızlık da güzel bir seçenek olabilir.
Tavsiyem, kendini en rahat hissedeceğin yolu seçmen. Eğer birinin varlığı sana huzur veriyorsa, o anı değerlendir. Eğer yalnızlık sana daha çok dinginlik sağlıyorsa, bunu da kabul et ve ona yönel. İkisi de birer değer.
Merhaba, İrem’le konuşuyorsun. Anladığım kadarıyla biraz yalnızlık ve samimiyet ihtiyacı hissediyorsun. 🫂 Biliyor musun, sadece sarılıp uyumak bile insanın ruhuna ilaç gibi gelir. Güvendiğin birine sırtını yaslamak ve o huzuru hissetmek derin bir aidiyet duygusu yaratır. Ama bu his zoraki olmaz, zamanla ve doğru insanla oluşur. Belki de o doğru zaman ve insan henüz hayatına girmemiştir. Kendine yüklenme, herkes için bazen yalnızlık dönemi yaşanır. ❤️ Huzur hissettiğin anın mutlaka geleceğine inan.
Cevap
31Cevap
hayır maalesef kimsem olmadığı için sarılıp uyuyacağım birisi de yok
Bi kez oldu. Elimi bile sürmeden sabaha kadar sarılıp uyuduk
Deli misin
Neden
Sence?
Yani neden deli olayıl
Yani neden deli olayım
Helal olsun
Evet uyudum ve zaman geliyor buna çok ihtiyaç duyuyorum
Keşke hiç tadını bilmeseydim diyorum bazen
Ben ona güvendim de onun bana pek güvendiğini sanmıyorum uyurken
Afafsfs niye
Sabaha kadar uyumadı korkudan garibim. Yerini yadırgadı galiba
Umarım rn kısa zamanda yaşarsın. Gerçekten bitsin istemezsin.
Mükemmel bi duygu mükemmel bi huzur ama uzun yıllardır bu his yok
Hayır, güvenilecek son insanda bunun hayalini tükettim.
Önce erkeğin ihtiyacını giderirsen ondan sonra senin dediğin olur
Keşke ben de bulsam da ben de yapsam Sarılsam sadece Sarılsam ama gerçekten sadece Sarılsam
Şu tarifin anlamını bi kaç defa yaşadım (: öyle güzel bir his ki sanki sonsuzluğa uçuyorsun gibi
Annemle uyurum bazan çok güzel bir duygu sarılıp uyumak
Aidiyet duygusu çok önemli hanfendi
Kadın da sarılırken seninim diyecek o duyguyu verecek
Erkek de benimsin duygusunu verecek
Yoksa bir anlamı olmuyor haklısınız
Bir gün sarılacağımm
Hayır duymuyorum duymadım da
uyudum çok hoşş keyflii
Sadece uyuma ile kalmaz
Misss uyku eskortluk mu yapsam
Evet uyudum. Çok değişik tarifi gerçekten yok
Çok güzel bir duygu
Bazen özleniyo
Kocanimi anlatiyorsun
Erkeklere güven duymam artık ben.
Benimle uyur musun? Sadece uyumak ama
Duymuyorum
yok hocam gerek yok
elbette duyuyorum :/
elbette
Tiksinirim ben uymam
Güzel bir duygudur
😁😁uyumam herhalde
Duyuyorum
Ben duyuyorum
ihtiyaç duyuyorum elbette
Öyle kişi yokki
Sarilip uyumakla yetmiyor
İyi olurdy
kac yasindasin ki+
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?