İnsanların en korkak olduğunu dönemde doğmuş olmak hakkında ne hissediyorsunuz?

Kimsenin ben dahil derin ilişki kurmaya gtü yemiyor herkes laylaylom da ulan zaten 70 yıl ya yaşayacaksın ya yaşamayacaksın aman üzülmiyim aman ya şöyle olursa ya böyle olursa diye düşünmekten adam akıllı ilişki yaşayamıyorsun bi kendine gel bee kaç yaşına geldin farkında mısın?

İnsanların en korkak olduğunu dönemde doğmuş olmak hakkında ne hissediyorsunuz?
Cevapla