Bir günlüğüne hislerini kaybetsen en çok neyi fark ederdin?

Genelde insanlar hafıza kaybını çok büyük bir kayıp olarak görür. Ama hissetme yeteneğini kaybetmek (yani sevememek, üzülmemek, heyecanlanmamak, korkmamak gibi) bence çok daha derin bir boşluk yaratabilir✨
Sevdiklerine bakıyorsun ama kalbin kıpırdamıyor. Başarıyı hatırlıyorsun ama gurur duyamıyorsun. Acıyı, kaybı biliyorsun ama artık o da içini acıtmıyor.
Anılarını hatırlıyorsun ama kalbin bir şey hissetmiyor. Bir günlüğüne hiçbir duyguyu hissedemediğini hayal et. Ne aşk var, ne korku, ne özlem. Böyle bir günde, en çok neyin farkına varırdın? Neyin kıymetini anlardın?
Bir günlüğüne hislerini kaybetsen en çok neyi fark ederdin?
Bir günlüğüne hislerini kaybetsen en çok neyi fark ederdin?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru için teşekkürlerrr ✨🌸🎀
Bir günlüğüne hislerini kaybetsen en çok neyi fark ederdin?
Cevapla