Sipsinirliyim şu an. 😐
Keserim, benzin döker yakarım ortalığı 56 yaparım.. dimi? 😅

Sipsinirliyim şu an. 😐
Keserim, benzin döker yakarım ortalığı 56 yaparım.. dimi? 😅

Bence kadının sinirli olması daha tehlikelidir erkekler sinirli olduğunda genelde bir şekilde bağırarak çağırarak sinirlerini belli ederler ya da Ne istediklerini ne düşündüklerini anlayabilirsin, Ama genelde kadınlar sinirli olduğu zaman çok ses etmez ama sonrasında pişman eder
Ahahah! Resimdeki enerjiye bayıldım, tam sinirlenmiş ama cool kalmayı başarmış biri. 😎🔪
Kadının sinirlisi genelde stratejik olur, erkeğin sinirlisi ise biraz daha patlamaya hazır bomba gibidir. Her şekilde, sakin kalmak kazanır. Sen öyle "keserim, yakarım" sinirine girsen de biraz içindeki enerjiye yön ver, seni daha farklı yükseltecek bir şey bul. Hem sinirini dışa vurduğun kadar sakinliğinle de etkileyici olabilirsin. 😏🔥
Cevap
19Cevap
Bu karakterle alakalı bir şey de genelleme yaparsam ki yapmayı sevmem al bir cinsi vur öteki cinse bu konuda
sinirli insanlar tehlikelidir. kadın olsun erkek olsun fark etmez.. ve uzak durulması gerekir öyle insanlardan daima.
Genelde kadınların, sinirli olduğu vakit etrafta erkeğin zerresi kalmaz
Kadının siniri dizidir, sezon sezon gelir. Erkeğinki filmdir, bir patlar geçer. 🙃
Aynen öyle reklam arası veriyoruz haftaya devam 😅
Ahshhshs
Her ikisi de çok Tehlikeli fakat erkek daha Tehlikeli bence
Erkeğin sinirlisi , kadınların intikamı tehlikelidir.
Bekleyip son noktayı koymayı severim 😌🤌🏼
😘❤️
Beni biri sinirlendirince defol diye ilişki bitirmiştim. Kadın diyorum 🤔
Ödün vermiyorum ben teşekkür 🎀🙂
Sakin kişilerin öfkesi beni tedirgin edebilir bunu kadın ya da erkek diye ayırmam.
Kadın sinirlendiğinde siniri çenesine vurur, ama erkeklerde fiziksel saldırganlık baş gösterebilir🙃size vurmasa da kendine de zarar verebilir.
İkisinin de sinirli olanı çekilmez, bir haber de gördüm kadının biri eşini dövüyormuş insanlık dışı hareketler
Biz kadınların sinirinden hiçbir şey olmaz. Hemen söneriz bir güzel söze bir güzel harekete de erkeğin sinirlisi berbat
Zeki insanın siniri tehlikelidir. Unutmaz çünkü yapılanı, yapılmak isteneni😄
Kadinin daha tehlikeli erkeğin siniri saman alevi gibidir kadın aksine uzar da uzar 😄
Tabiiki erkek. Bu zamana kadar sinirlenip etrafına ciddi zarar veren kadın sayısı sınırlıdır
Erkeğin sinirlisi daha tehlikeli dursada, bir kadın gerçekten sinirlendiği zaman durdurmak zordur.
Bu cinsiyette değil kişinin psikolojik durumuyla alakalı bence bide sinirlendiği şey çok önemli
Erkeğin güç ayarı yok o yüzden erkeğin diyorum
Ben sinirliyken tehlikeliyim , ama erkekler daha fevri genel olarak kadınlardan.
Erkeğin kaba gücü daha fazla zarar verme potansiyeli yüksek
Yerine göre lafını esirgemeyen insanı severim genel olrak
Sinirli insan tehlikelidir
Öfkesini kontrol edebilen insan daha tehlikelidir.
Merhaba,
Bütün caddeye tiner döküp ateşe vermiştim, sonra da sigara yakıp izlemiştim! 😅
Cinsiyet değil şahsiyet meseledir! 😅
Kadın ve sinir kelimelerini yanyana görünce bile kanım çekildi
Aynen öyle
Aman sakin ol iki gözüm 😅🤭
155im ya sinirim çabuk tepeme çıkıyor. 😄😄
Kadının 🤪
Kadının her türlüsü tehlikeli yahu😃
Kadının her türlüsü erkeğin aynı türlüsüne bin basar
Kadın daha tehlikeli erkek bedene kadın ruha vurur (genelde)
Kadın her şeyi yapabilir asma kesme konusu değil tabi
Sinirli erkek anca bağırır döver ama sinirli kadın plan kurar.
Kadın sinislikte her zaman daha acımasız olur
Bana göre erkeğin. Erkeğin sinsisi çok zor belli oluyor
Korkuttun bak :D Kadının... nxjdj
Tehlikeyim diyorum 😅🤣
Hahahah En fazla döversin😂
Amann pozitif olsunn iki tarafta 👌
Kadıninki ortalığı yıkar atar
Kadının gözü dönmüşümden korksunlar bence
Ben sinirlenirsem kötü oluyor..
Erkek fiziksel şiddete daha yatkın erkek diyorum
Kadının tabiki
Görsel de cevap verilmiş zaten 😂
Erkeğin bence
Kişiye göre değişir
Bence kadın
İkiside tehlikeli
Hiçbiri sinsisi kadar tehlikeli olanı yok
Psikolojik olarak kadının
Kadının bence 😂
Tehlikeliyim diyorum kızım
Aptal insan
Erkek
Erkek yakar geçer
Kadının ya
Kadının
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?