İnsanların çoğu neden görünüş dışında hiçbirşeye önem vermiyor?

Etrafa bakınca herkes makyajıyla saçıyla kombiniyle 10 saat uğraşanlarla dolu herkeste bi kral kraliçe havası ama bir sohbet edeyim desen hepsi tırt hepsinde aşağılık kompleksi, cahillik diz boyu sadece görünüşlerine yatırım yapıyor herkes

Güncellemeler
1 yıl
Egoları kırılgan sürekli bi kendilerini onaylatma çabası etrafta kendilerinden daha dikkat çeken biri olunca kudurmak falan. Herkes sadece görünüşüne dikkat ediyor ama içleri boş.
Güncellemeler
1 yıl
Erkeklerde de aynı şey var bakıyorsun fotoğraflarına kombinlerine kariyerine bu adam baya zekidir özgüvenlidir diye düşünüyorsun ama yok içinden mal çıkıyor çok şaşırtıcı ama gerçek
İnsanların çoğu neden görünüş dışında hiçbirşeye önem vermiyor?
Cevapla