Dokunduğu anda zayıf yanlarını gören biri... Teslim olmak mı gerekir, yoksa kaçmak mı?

Dinleyinn 🎈
Bana ellerini ver!
Hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben
Gel kaçma güzel..
Dokunduğu anda zayıf yanlarını gören biri... Teslim olmak mı gerekir, yoksa kaçmak mı?

Dinleyinn 🎈
Bana ellerini ver!
Hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben
Gel kaçma güzel..
Böyle birisiyle hiç karşılaşmadım.
Beni tek seferde çözebilen birisi, beni korkutmaz ama dikkatimi çokça çekebilir.
Ben genelde detay vermem; kişisel hayatımı buraya çok fazla yansıtmam. Buna rağmen beni çözebilmişse, tebrik eder ve gözlemine saygı duyarım.
Teslim olmam ya da kaçmam. Bu noktadan sonra, onun davranışlarına göre şekil almaya çalışırım.
Sınırlarımı korur, dışına çıkmam. O sınırlarıma dahil olmak isterse, duvarlarımı aşmasına müsaade etmem ama uzaktan uzağa iletişim halinde olabilirim (belki).
Bilemiyorum. Bu durumun sonuçları değişkenlik gösterir. 🤷🏻♂️
Nasıl birisinin beni çok çabuk çözmesi ya da beni anlaması hoşuma gider ama her şeyi biliyorum kafası ile hareket edip bana bilmişlik taslamasında hiçbir zaman sevmem. Yani sen şusun sen busun diyerek benim hani bir etmeye çalışması Beni anladığını söylemek yerine kendi baskısını korumasını sevmiyorum.
Hayır tabi ki de.. aksine daha güzeldir benim için. sevdiğim kadın beni çözsün beni benden daha iyi bilsin kalbimi bilsin isterdim ben de aynı şekilde.. ikimiz birleşince bir ruhu oluşturmak isterdim ben
Cevap
8Cevap
Tek dokunuşla çözemez kimse kimseyi, psikologlar kaç sene okuyor çözemiyor.
Dokunduğu anda beni çözebilecek biri yok. Hiç de olamaz. Kendimi biliyorum.
Teslim olmak daha iyidir gadası
Korkutucu Seni bilen tanıyan Biri senin yaralarını umutlarını hayallerini biliyordur senin nereden kırılacağını üzüleceğini biliyordur kartlar açık oynamak gibi her halükarda sen kaybedersin
Soru sahıbı sorunun saçma olduğunu fark edince sorunun bağlarını koparmış 😂
@İstanbul-bey olabilr bakmadım soru güzel bence
Öyle bi yetenek olmaz soru alakasız
@İstanbul-bey bence olur bazen insan karşındakinin içini görür sanki yıllardır tanımış gibi hisseder bilir
Dokunarak değil de konuştuğumda çözmüstü hemde yeni tanışmamıza rağmen
Hayran olunasıydı gerçekten
Gözetlemiştir
Farklı sehirlerdeydik
Reelda mı yaşandı bu
Telefonda
Hmm ne güzell hoş bir şey bence
Güzeldi evet
Ben zaten basit adamım hemen çözmesi lazım çözemezse bu kız s4l4k diyip yol veriyorum
öyle bi yetenek yok
Tabii ki evet
Çözdü de teslim olması kaldı:)
Aslında hiç korkunç değil güven verici
Çok korkarım uzak durmak lazım 😂😂
Çözerse çözsün amann
Kahkaha attım jsssjsjs
Niyetine bakar
Çokta tınnnnn
Ahhahas
Değil
Bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?