Utangaç mı? sert erkek mi? tecrübeli mi? yoksa hiçbir bilgisi olmayan bir erkek mi? olur olmadığını nasıl anlarım?

Arkadaşlar çocuk 30 yaşında çözemedim biri bana yardım etsin ne olur? Sohbeti iyi hoş ama ilerlemiyor esnaf arkadaşıyla konuşur gibi konuşuyor ne bir kibarlık ne incelik hep böyle herkese aynı arada tatlı tatlı laf atıyır ama hoşlanmıyor da diyemiyorum ne bilim ya sıkıştım kaldım. Hep iletişimde de değili o arasa yazarsa. Beni tiyatroya davet etmişti kaldı öyle konuşmadık sonrasında sana tatlı ısmarlayım demişti tabii ben ona nargile ısmarlayacakmışım oda bana nargile bazen çok kaba oluyor ama farkı da değil kötü biri değil ama ne bilim yanımda çok saçmalıyor bazen dediğimi tatlı şekilde gulup takşit editor bir kere el hareketimi taklit etmişti beni hep süzüyor falan
Utangaç mı? sert erkek mi? tecrübeli mi? yoksa hiçbir bilgisi olmayan bir erkek mi? olur olmadığını nasıl anlarım?
Cevapla