Hiçbir sebep yokken birini kıskanıp sonra 'Ben ne yaptım?' diye düşündüğünüz oldu mu neden böyle hissediyoruz?


"Anlık kıskançlıklar ve sonrasında gelen pişmanlık... Duygularımız mı bizi yönetiyor, yoksa biz onları mı?"
Hiçbir sebep yokken birini kıskanıp sonra Ben ne yaptım? diye düşündüğünüz oldu mu neden böyle hissediyoruz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun ❤️ sorunun süper olmasında katkısı olan moderatör @Barış_LonelyForever teşekkür ederim
Hiçbir sebep yokken birini kıskanıp sonra 'Ben ne yaptım?' diye düşündüğünüz oldu mu neden böyle hissediyoruz?
Cevapla