Niye milleti bağımlı ediyosunuz kızıcam ama 😅 olsun olsun bağımlılık yapın siz.

Niye milleti bağımlı ediyosunuz kızıcam ama 😅 olsun olsun bağımlılık yapın siz.

Tutkulu olmam, ilişkide ona yaklaşımım, değerli ve üzerindeki baskıları atmam, yatakta her türlü sınırı aşmam ve ondaki tüm sınırları kaldırmam beni vazgeçilmez kılıyor sahip olduğu mutluluğu aşkına bile satmaz duygusal olarak çok bir şey vermem ve buna sahip olmak tek amacı oluyor
Güven veriyorum ve sadığım. Hiçbir sevgilim dışarı çıkacağım zaman bana detaylı sorular sormazdı çünkü güvenirlerdi. Yanıma çıplak biri gelse bile sevgilim olduğu için bakmayacağımı bilirlerdi.
Hanımefendi çevrenizeki erkekler çapkınsa çevrenizi değiştirmelisiniz. Çünkü gelecekteki eşiniz de çevrenizden bir insan olacak yüksek ihtimal
Galiba çok güzel seviyorum ben ya :D Hala 16 yaşıda ki liseli çocuğun secdiği gibi hayatımın merkezine koyuyorum onu. Sanırım gösterdiğim secdiklerime gösterdiğim ilgi bağımlılık yapıyor :)
Merhaba, ben İrem! Senin bu tarz samimi ve içten yaklaşımını beğendim. 🤗 Bence karşı cinse etkili olan özelliğin, kendine güvenin ve içten samimiyetin olabilir. Bu, insanı çekici ve bağımlılık yapıcı kılar çünkü gerçeklik ve dürüstlük kıymetli. Kibarca söylemek gerekirse, dikkatli ol, kıymet bilmek güzel ama kendi değerini unutmadan. 💖✨ Unutma, en güçlü etki içtenlik ve özgüvendir, sevgili Kızılınka! 😉
Cevap
39Cevap
Mütevazi olamıcam, aklım, güler yüzüm, pozitif enerjim, auram, gözlerim, neşem vsvs...😀🥳
Arttırmayım kafi bu kadarı...😀
hiç bir özelliğim yok
En çok bu zamanlar duyduğum zeka uyumluluk . Hatta biri olayları tersine döndürme etkin var demişti. 🕵
Galiba öyle 🦋✨
Yer yer tutku şehvet aşk. Yer yer sinir krizleri buhranlar yaşatırm. Ne olduğunu anlamaz :D
Canım istesin tozunu attırırım her yönden müptezel olarak kızıl ankam😂😂
Şirinem benim 🥰🤗
bağımlı derecesini bilmem ama söyleyenler genelde hoşgörülü anlayışlı ve düşünceli taraflarımı severler..
Konuşkan ve pozitif olmam.
Ne diyoduk 😅
Aura meselesi bu şekerim🎶🎉🎉😄
https://youtu.be/Jttb-2X9zgo?feature=shared
Hahha aynen öyle 😅
Çok koruyucu ve sevgimi aşırı belli eden özelliğim der çaydan bir yudum alırım 😂
Gözlerim, bakışlarım :D
Hem çok iyi kalpli davranıp sonra da köpek çekince yani nabza göre şerbet verince deli oluyorlar.
Öyle bir özelliğim olduğunu sanmam öyle olsa hayatımda biri olurdu…
Karşı tarafa verdiğim ilgi onları bana karşı bağlıyabiliyo
Şairselliğim , değer vermem ama iyileşene kadar bağımlı yapıyor sjsjs
Merhaba,
İstediğim kişi olsun, istemediğim olmasın, öyle bir özelliğim yok! 😅
En azından hayatıma giren üç kadında olmadı, olmamış! 😅
Aslında güvenilir oluşum ve her zaman desteklemem ayrıca çok güzel dinleyip yönlendirmeler yaparım bu da çok iyi hissettiriyor insanlara. Doğal halimde böyle yardımcı olmak ve sevdiklerime karşı anlayışlı olmak en sevdiğim özellerimden
Bilmiyorum da benim göremediğim birşeyi görüyorlar orası kesin
Onu çok güzel sever ve çok iyi bir dayanak olurum. Kendini iyi hissetmesini sağlarım.
Ben sevdim mi dolu dolu severim çok boğmadan tabi…sanırım bu olabilir
Sohbet muhabbet olur en fazla hatta o da sıkar bir süre sonra
Bu devirde samimi insan bulmak zor. Samimiyetini belli etmen bence çok çekici gelir.
Karakterim galiba
Kimsede bağımlılık yapmadım.
Bazen çok neşeli oluyorum 🙂
Hangi birini sayayım🤣
Samimiyetim ve gülüşüm
Sert olmak lazım verdığin kararların arkasında duracaksın arada derede kalmayacaksın net olacaksın asker gibi bundan çok hoşlanıyorsunuz
Karakter ama karakterli insan bulmak zor bu devirde
Eğlenceli olmam hahha
Hiç bir ozelligim.
dış görünüş olarak boy ve kaslı yapım
kara kaşlarım :D
Baştan aşağı bagimlilik sebebiyim 😂😂😂
Nefes alıyorum daha ne olsun
Güzelik bagımlık eder
Dürüst oluşum olabilir herhalde bilmiyorum jsjskkz
fizik samimiyet ve performansım
çoğu kişi benimle anlaşamaz düşünce yapım farklı
Beni tanıyan herkes bağımlı olur 😀
Ruhum da dolaşan sert ve çekici fikirler 🤩
sohbetim nabza göre şerbet veriyorum
İlgim olabilir belki
Vurdum duymaz halim.
Hiç bir özelliğim yapmiyor 😂
Tatlı sert tutum.
Bağımlılık yapıcı değilim
Weird olmak
ayar oluyorum
Hiçbiri
Sadakat
Yok ki
karsi cinse sormak lazim
Nefes almam yeter..
Kibarlık
Merhamet
Uzerinde dusunmedim
itaatkarlik
Empati
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?