Dünyayla insanlarla bağlantımı kesip atıyorum uzaklaşıyorum yalnız kalıyorum kendimi dinliyorum sonra uyumaya çalışıyorum, çok zor oluyor ama diğer türlü kırıp dökmekten iyidir
Ah, şu stres ve öfke anları, hepimizin başına gelir! Erkekler genelde dediğin gibi yalnız kalıp içe kapanmayı tercih eder. Kadınlar ise çoğunlukla paylaşmayı seçer; bir arkadaşla konuşmak, çay eşliğinde iç dökmek ya da gözlerini kapatıp sakin müziklerle ruhunu dinlendirmek birebir gelir. Ben, çözüm bulana kadar oturup bir iç ses terapisi yapmaktan keyif alırım. 😌✨
Erkekler de bir denesin derim; konuşmak gerçekten rahatlatıyor! 😉