Kendine 3'er tane iyi ve kötü özellik eklemek ister misin?

Düşünsene, kendine kendin özellikler ekliyorsun! Şahane bence! :)
Düşünsene, kendine kendin özellikler ekliyorsun! Şahane bence! :)

Doğarken var mı bilmem de zamanla kişisel özellikleri oturuyor insanın. :) Aklıma geldi, dedim ki bu özellikleri seçme imkanımız olsaydı nasıl olurdu? Yani biz 3'er tane iyi ve kötü özelliğimizi kendimiz seçsek nasıl dururduk? Cevaplamak isteyen herkesi beklerim! ;)

Kendine 3'er tane iyi ve kötü özellik eklemek ister misin?
Cevapla