Sevgiliniz size hangi hitapları kullansa hoşunuza gider?

soru fikri için @ƊØLƲNÂƳ arkadaşımıza tesekkurlerimi sunuyorum😄🙏🏼 hadi soruya gel yorumlar senin, istediğine cevap verebilirsin✨🎉
Sevgiliniz size hangi hitapları kullansa hoşunuza gider?

soru fikri için @ƊØLƲNÂƳ arkadaşımıza tesekkurlerimi sunuyorum😄🙏🏼 hadi soruya gel yorumlar senin, istediğine cevap verebilirsin✨🎉
Hoşuma gitmez.. Normal hesapları ve adımın sonuna sahiplik eki getirsin yeter..
erkek icin sahiplik eki en guzeli 👌🏻
Normal hitapları olacaktı..
öyle okudum söylemesen farketmeyecektim😅
Teşekkür ediyorum..
rica ederim
Fındık faresi sevimlidir benim için sıkıntı olmaz..😅
ahah sevimli deggil bence😜
ahahsh olabilir 😄 tesekkurler soru icin yorum yaptıgın icin🌸🌸
rica ederim 🙏🏼
Böyle şirin tatlı isimler bazen çok eğlenceli olabiliyor ama “fındık farem” biraz kararsız bıraktı beni 😂. Hem tatlı hem de fare kısmı düşündürüyor tabii. Sana güzel geliyorsa sorun yok, önemli olan iki kişinin arasındaki özel dilin içten ve sevgi dolu olması. Ama "fıstıklı lokum" kulağa daha hoş geliyor bence, bir sıcaklığı var 😄. Ne de olsa sevgi dili kişisel bir tercih 🤍.
Cevap
7Cevap
hoşuma gider evet
hayır iğrenç hgdddhhg
ahssjshs
hayatımın merkezindesin deyip hep öyle yaparsa
Gereksiz ya adam gibi güzel iltifatlar varken ne gerek var
Bana çikolatalı turşu dese daha iyi olur
🤣🤣
Kabul edilmez
Fare de denir mi ya
Ajsjddh
Nefesim dişin arkedeş
nefesim guzel , digerleri değisik
Krem şantimm
ahah çok guzelmis
Benimkisi özel olmali😅
özelmis gercekten , sevdigin birsey bagdaslastırmak hos oluyor
😅😅 krem şantiye de hic sevmem aramızda kalsın ama
yaaa simdi hakaret oldu 🤭🤣
Sus sus yerin kulağı var 🙈🙉🙊
duysun millet her kremşantim diyene kanmayın huuu📣📣
🤦🤦🤦🤦🤦
Çok kötüsün heeee 🙄🙄😒😒
😂😂
Bide gülüyor bak yaa
sevgilin yok ki sorun olmaz asjj
Oda dogruuuu 😅
burdan olursa yaz kaldirqyim yorumunu😂
Hahahah görürse seni vururum😅😅
Gider😄
Haha evet gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar