Tüm imkanlara rağmen Hayattan zerre kadar zevk almıyorum sebebi nedir?

Aylık 450 bin lira gelirim var G serisi mercedesim kariyerim var işe gidiyorum kimseyle konuşasım gelmiyor ilişki yapıyorum mutlu olamıyorum tek yaptıgım şey aksamları arabama binip kahve alıp müzik dinleyerek yolculuk yapmak sonra eve gelip yatıyorum

Evlenmek istiyorum ama kıskanmak karışmak istemiyorum karım ya da sevgilim sadık olmasa da olur ben olurum sadık o derece hayattan bıkmışlığım var neden böyleyim

Tüm imkanlara rağmen Hayattan zerre kadar zevk almıyorum sebebi nedir?
Cevapla