Sizde benim gibi özel güvenliklere iğrilti oluyor musunuz?

Karşılaştığim bir çok güvenlik rahatsız, beyinden sıkıntılı oluyor. Bir de aşırı artistler. Güvenlikler diye kabadayı, polis triplerine falan giriyorlar. Avel avel gezip ya da elleri bi yerlerinin üzerinde akşama kadar oturmaktan başka bi şey yaptıkları yok. Ama girdikleri triplere bakıyorsun, sanırsın Hasan Sabbahın fedaisi.

Sizde benim gibi özel güvenliklere iğrilti oluyor musunuz?
Cevapla