Yetersiz beyler ve ego tatmini hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gücünün yetmeyeceği şeyleri vadeden insanların komikliği
bilgisi olmadığı halde (onu dinleyenlerce anlaşılmış olmasına rağmen) konu hakkında ileri geri konuşan...
ya da bir iş için yeterliliği sahip olmadığı halde dostalarının ya da tanıdıklarının makamını kullanmaya çalışan insanları görünce istemeden (içimden) küçümsüyorum.
Örneğin belediye başkanı benim dostum a kurumunu kapattırırım.
Araba alıcam dedikten sonra birikimi sorulan kişinin kem küm etmesi (kenara para atmamış)
4 sene üniversitesini okuduğum bölüm hakkında benden daha çok konuşması (okumadı ve yanlış konuşuyo)
Yetersiz beyler ve ego tatmini hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla