Hayata, insanlara karşı bıkkınlık nasıl geçer?

19 yaşımdayım herkesten, herseyden bıktım. İnsanların bu kibri beni çok şaşırtıyor. Eminim ki, daha çok gençsin, çok şey görüp yaşayacaksın yazanlar mutlaka olacaktır ama inanın ki hevesim yok hiçbir şeye. Ön sezilerim hep çıkıyor kimseye güvenemiyorum. Şuana kadar sevgilim falan olmadi. Arkadaşlarım sürekli beni birileriyle görüştürme derdindeler ama ben evlilik düşünmediğim sürece kimseyle konuşmakta istemiyorum. Belki bu yazdıklarım şımarıklık gibi gelecek ama inanın şımarıklık falan değil. Arkadaşlarım derken de samimi olarak görüştüğüm bi tane arkadaşım var diğerleri ile belki ayda 1 ya da 2 kez görüşürüm. Depresyondayım sanırım ama nasıl çıkarım onu da bilmiyorum

Hayata, insanlara karşı bıkkınlık nasıl geçer?
Cevapla