İnsanlar neden bu kadar ön yargılı? Sizce ön yargı iyi bir şey mi?

İnsanlar küçücük bir şeyden dolayı "hııı sen böylemişsin, hıı şöylemişsin" şeklinde ön yargılı davranıyorlar. Neden bu kadar ön yargılılar? Sizce ön yargı güzel bir şey mi?

Güncellemeler
1 yıl
Burada herkesin sorusunu uzun şekilde cevaplamaya çalışan biriyim. Cevaplarımı dikkate alıp, mantıklı cevaplar veren ya da cümlelerimin kıymetli olduğunu düşündüğüm birkaç kişiden yorumda beni takip etmesini rica ettiğim için, garip bir ön yargıya uğradım :)
İnsanlar neden bu kadar ön yargılı? Sizce ön yargı iyi bir şey mi?
Cevapla