En büyük pişmanlığım hayır demeyi küçükken bilememek. En büyük pişmanlığını bir cümleyle özetlesek, ne derdin?

En büyük pişmanlığım hayır demeyi küçükken bilememek. En büyük pişmanlığını bir cümleyle özetlesek, ne derdin?

En büyük pişmanlığımı tek bir cümleyle anlatmam gerekse, susmamam gereken yerde sustum derdim. İçimde kopan fırtınaları yutkunarak geçiştirdim, ne hissettiğimi anlatmak yerine güçlü durmaya çalıştım. O anlarda kelimelerimle iyileştirebilirdim belki, ama ben sessizliğime sığındım. Ve şimdi her şey geçtiğinde fark ediyorum ki, bazı şeyleri söylememek değil, söyleyememek yorar insanı en çok.
Şu an okuduğum bölümde olmak en büyük pişmanlık
Hangi bölümü okuyorsun ki
Elektrik elektronik mühendisliği de sevmeyerek okuyorum mznzkskz
Ya üzüldüm be adına
Üzülmeye gerek yok bitti sayılır skzkzk
Umarım mutlu olursun o zaman
Uyandığın her güne çamur bulaştırdın.
Owww
Cevap
7Cevap
Bir cümleyle özetleyebilsem keşke, derdim.
en büyük pişmanlığım doğmak oldu
Aklıma gelse de desem gadası 🙃
Hayır demek çok fazla evet dedikçe insanı canım yerine koyuyorlar çünkü gerektiğinde hayır da demeli ki bizi kullanmasınlar.
Olmadığını sandığım ama aslında olan travmalarım
Keşke kendimi eve kapatmasaydım ve geleceğimi düşünseydim
Keşke sağlik okumasaydim inan neden seçtim bilmiyorum
Sağlık okumasaydın ne okurdun
Sağlık okumamak istemememdeki sebep türlü türlü vakalar en ufak bir şey için kendini kesenler bicenler insanlarla uğraşıyorsun bazen yeri geliyo mesainde sedyede uyuyakaliyorsun ayakta kalıyorsun o değilde beni en çok etkileyen bebek yeni dogmuş hastanede kalp masajı ile hayata döndürmuştüm arkadaşlarım bırak donmicek demişti en son ağlamasını duyunca bı kenara cöküp ağladıgımı biliyorum insanlara yakınlarına ölüm haberini vermek kadar kötü bir şey yok ya da morg yatan genç kızlarımız suçsuz yere katledilen Ben havacılık istiyordum he sağlık olsa da olur sonuçta can kurtariyorsun sen ne okuyorsun?
Ne kadar değerli bir meslek yaptığın meslek gerçekten tebrik ederim. Ben okumuyorum ortaokul terkim neden diye soracaksın ailevi sorunlar
Valla mı üzüldüm hakikaten anlıyorum empati kurabilme yeteneğim var o yüzden böyle dedim okumanı ve istediğin sevdiğin alanla ilgilenmeni ilerlemeni çok isterim inan ki sen ne olmak isterdin bakalım hayallerin ne ne yapmak isterdin nasıl bı hayatın olmasını isterdin merak ettim bu arada okumak konusunda ailem pek desteğim olmadılar yani ben kendi ayaklarımın üstünde Durul ve sorumluluk alarak buralara kadar geldim Allah c. c yardımı ile şükür olsun ki
Tek hayalim okumaktı oda olmadı başka hayalim yok yani üzülüyordum hâlâ üzülüyorum da vardır Allahın bir bildiği dedim maalesef hayat toz pembe değilmiş onu öğrendim
Her ailede her bireylerde sorun oluyor yinede halimize şükür hiç yani okuma ya da kaldığın yerden devam etme şansin hiç mi yok ailen böyle yaklaşmamali siz doğulumusunuz çok isterim okumanı bı istediğin işi severek yaptigin kendi ayaklarinin üstünde durmani bilmeyi çok isterim hakikaten bak aha yalan söylüyorsam Allah şahidim 😇
Neyse geçmiş konular bunlar açmaya ve can yakmaya gerek yok. İyi geceler
Özür dilerim kusura bakma üzdüysem seni istemeden eğer olurda okursan sınavda calismanda yardımcı olurum matematik sayısal da ama sözel de sana söz veremem sen sözel çalışirsın sayısali hallederiz iyi geceler🌙
Estağfurullah çok sağol
Sende sağol bana bı dua etde öbür dünyada lazım olur en azından bı sevap sevaptir okumasan bile sana meslek ogrenebilirsin çok yolları var.
Ederim tabi
Teşekkür ederim sağol benim gitmem lagzim nöbetim var hastalar beni bekler sanada iyi geceler bayan
Klavye sürçmüş kendisi bayan yazmış benlik bir şey yok
Allah kolaylık versin oğlan
Ay klavye hatası
😂 ohaa 15 tane yorum sohbet dönmüş burası
Olabilir
Sanada günaydın küçük hanim ne varki bizde calismasak evde yatsak 😂
Yat ben mi diyorum çalış diye🤨
Sende haklısın calişmasakta olmuyo tek yaşıyinca insan bı günaydın der ne kadar kabasın😂
Günaydın kdkdkdkd bugünde herkes bana kaba diyor
Demekki bir tek ben farketmemişim😁
Birde bana diyorsun odun musun diye
Öylesin sen ama
Allah kuru iftiradan korusun töbestafurullah ne kusurumu gördün bu vakte kadar küçük hanim
Bayan dedin bu bile yeterli kfkdkkd
Yuh hemen bi mazeret bayan dedim diye bayan mı demişimm
Sende kabasın o zman küçük hanim
Öyleyim evet 💅
Bana diyene bak 😂😂😂 öyle olmanda güzel iyi olsak prenses diyorlar diğer türlü odun diyor kaba diyorlar
Kimin ne dediği umurumda değil seninde olmasın 😌
Valla haklısın kimin ne söylediği ne konustuğu umrumda olmuyo haklısın +1
Haklıyım 💅😌dkkfkdmdkfkf
Aferin 😁 de şu tırnaklara oje sürülmesi koyunca ne anlatmaya çalışıyorsunuz?
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
😂 hey Allahım ya klasik kızlar genelleme yapmiyim sen şimdi onada çok kabasın dersin öyleymişim ya
Öylesin evet
Kaba olsaydım şu an böyle olmazdım 😉 ön yargılı yaklaşmazsan sevinirim
Bende kaba olsaydım böyle olmazdım
Nasıl olurdun küçük hanim
Kaba dkkdkdkdkd
yok ya sana yakişmazdi söyle bı profiline baktım da
Masum tatlı. Saf mı görünüyorum
Blm kii
Ney?
Bilmem ki ne desem 😁
Hem bı insan istediği kadar dış güzelliği olsun iç güzelliği olmadıktan sonra güzel olsa ne olcak Allah herkesi güzel yaratmıştır
Kesinlikle katılıyorum
Tatlisin gözlerin çok güzel maşallah birde içinde öyle ise tamam 😇
Yok içim kötü 😈 😂
Allah imanla doldursun inşallah namaz kıl duani et tamam Allah degisenlerden korusun bayan 😁😂
Bayan sensin ve amin
Benlik bir şey değil b tuşuna bastığımda bayan yazıyor amin amin kasten yazsam bilerek yazıyorum derdim açık sözlüyüz🙏
Maşallah
Ne maşallah
Açık sözlülüğüne dskkdkd
Heee teşekkür ederim sende öylesin da aslında olması gereken bu
Eyyyyyvallah dkdkkd
😂😂😂 sesli güldüm ağır abilik bastı seni
Skkdkdksks yoo hanım hanımcığım benn
😂 sen mi pek göremedim ama
Neeyyyseeee
😂 ne olduuu
Odunsun 🤨
Allah şahidim sesli güldüm bak peki odun derken meşe mi kereste mi Ladin felan miyim onuda söyle bari
Hakikaten ne odunlugumu gördün de öyle diyon bı sebep söyle cidden haklısın derim eleştirige acik insanimdir
Şaka yapıyorum be
Farkındayım
O kadar cahil değiliz
Benim cözemedigim nasıl zamanlama tutturuyorsun anlamıyorum telefonu elime alıyorum tam sen yazmış oluyorsun helal olsun valla
Lskdkdkdkd maşallah de
Maşallah maşallah tüh tüh tüh helal olsun gercekten
Tişükürler fjkfkfkc
Tm tm yükselme hemen sende 😂
🤨🤨
Şaka yapıyorum be
Dkksksksk
Senden özendim 😂
Kskskskdkdms
Tabi ara sıra iyi oluyo
Tabii kdkdkd
Tek bı yerden yaz birde diğer sorudan yaziyon sasiriyorum 😂
Kdjdjdjdjjdk şaşır
Gıcık ya
Onu hayatımı onunla birleştirecek kadar sevmek.
Bir kelime"""zaman"""
Gereksiz insanlara fazla sabır göstermem.
Geleceğim için çabalamamak
Daha küçük yaştan itibaren kitap okumalıydım.
Birine gereğinden fazla güvenmek
geceleri basımı yastıga koydugumda aklıma gelir..
Evlilik
Neden?
insanlara guvenmekten hic vazgecmemek
Dogru sandigim kisiyle evlenmem
hiçbir konuda yok
Pişmanlığım yok
Dünyaya gelmek
Akşam domates yeme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?