Trip atanda mı sorun vardır yoksa tribi çekmeyende mi?

tamam ya biz kizlar çok trip attık. Sizde biraz alttan alip tribimizi çekseydiniz ölür müydünüz sanki.. Bizde bunu anlayabilmiş diiliz
Güncellemeler
1 yıl
O zaman ben trip atanın bi yüzü kara çekmeyenim iki yüzü kara diyorum msjsjd
Trip atanda mı sorun vardır yoksa tribi çekmeyende mi?
Cevapla