26 yaşında asosyal gibiyim, bana ne önerirsiniz?

Neredeyse sosyal hayatım hiç yok diyebilirim. İşten eve ve hobilerimle ilgileniyorum. Teknolojiyle uğraşıyorum, dışarıya sadece işe gitmek ya da ihtiyaçlarımı karşılamak için çıkıyorum. Daha çok zamanımı evde geçiriyorum. Yaşım 26 ve bu asosyal hayata daha ne kadar devam edebilirim bilmiyorum. Çok fazla arkadaşım ya da çevrem de yok (ailemden başka). Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, sizin de düşüncelerinizi duymak istiyorum. Teşekkürler.

26 yaşında asosyal gibiyim, bana ne önerirsiniz?
Cevapla